نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی :

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه پویایی انقلاب اسلامی است

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد و نشانه پویایی انقلاب اسلامی و مصداق عمل به شعائر الهی است. 

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی تجدید بیعتی دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان نیروی هوایی فرمایشات پر اهمیتی در این خصوص داشتند.

وی اظهار کرد: انتخابات با فهم درست از حکمرانی منجر به آرامش و تولید قدرت می‌شود و راه مقابله با دشمنان مشارکت حداکثری است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مشارکت حداکثری برای کشور فرصت آفرین و قدرت‌زاست افزود: تحلیل رفتار مردم در آوردگاه‌های انقلابی در کانون رصد و تحلیل دوست و دشمن قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی  یادآور شد: انتخابات دارای اهمیت و وزن قابل توجهی در هندسه نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود و کشورشان است خاطرنشان کرد: مجلس مرکز قانون‌گذاری و ریل‌گذاری است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: انتخابات مجلس خبرگان نیز یکی از پایه‌های اسلامی جامعه و پشتوانه و ذخیره معنوی نظام است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب مجلس خبرگان یکی از تمایزات نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌های سیاسی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ شناختی تمام توانش را صرف تفرقه ملت ایران کرده است گفت: در مقابل این نقشه پلید راهبرد وحدت ملی گره‌گشاست و یکی از مظاهر وحدت ملی همین راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند است.

امام جمعه تبریز به ۱۹ بهمن ماه سالگرد بیعت کارکنان نیروی هوایی ارتش با حضرت امام (ره) و پیوستن آن‌ها به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نیروی هوایی بعد از انقلاب و در جنگ تحمیلی فداکارانه جنگید و یکی از دستگاه‌های نمونه نظام در تربیت نیروی متخصص و حرکت به سمت خودکفایی است.

وی به اقدام استاندار آذربایجان‌شرقی در ترخیص دستگاه‌های دیالیز از گمرک سهلان اشاره کرد و گفت: تجهیزات بیمارستان مردانی آذر ماه‌ها در گمرک مانده بود و با پیگیری استاندار آزاد شد و اکنون در حال نصب در بیمارستان مردانی‌آذر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار