بهره برداری از طرح‌های حوزه برق تایباد به ارزش بیش از ۴۷ میلیارد تومان

رئیس اداره برق تایباد گفت: همزمان با دهه فجر، از طرح‌های حوزه برق این شهرستان مرزی به ارزش بیش از ۴۷ میلیارد تومان بهره برداری شد.

کاظم امیری رئیس اداره برق تایباد گفت: همزمان با دهه فجر، از طرح‌های توسعه ای، هوشمندسازی، روشنایی و اصلاح شبکه حوزه برق در مناطق مختلف شهرستان مرزی تایباد بهره برداری شد که ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار آن بوده است.

وی افزود: نصب ۸۲۰ دستگاه کنتور برای مشترکین خانگی، نصب ۱۰ دستگاه پست هوایی عمومی، توسعه ۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و هوشمندسازی کنتوز‌های سه فاز و دیماندی از جمله این طرح‌های حوزه برق رسانی در تایباد بودند.

رئیس اداره برق تایباد ادامه داد: همچنین همچنین شبکه‌های فشار ضعیف در شهر کاریز و ۱۳ روستای این شهرستان به طول ۹۰ کیلومتر به طور کامل اصلاح و ترمیم شدند.

امیری بیان کرد: در راستای افزایش ایمنی مسیر‌ها و کاهش حوادث ترافیکی نیز شبکه روشنایی محور‌های عبوری از روستا‌های کرات، کوه آباد، چهاربرجی، خیرآباد، بهلول آباد و پلبند در مجموع به طول ۲ کیلومتر توسعه یافت.

این مقام مسئول تصریح کرد: ضریب نفوذ برق در شهرستان تایباد بالای ۱۰۰ درصد است و هم اکنون همه شهرها، روستا‌ها و حتی چاه‌های کشاورزی دارای سکنه نیز از نعمت برق برخوردارند.

رئیس اداره برق تایباد خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۸۷ بود که به آخرین آبادی در این شهرستان برق رسانی صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.