مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

۲۶۰ بازدید ماهانه از مراکز عرضه سوخت در استان زنجان انجام شد

حبیبی گفت: بالغ بر ۲۲۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و فروشندگی روستایی در شبکه توزیع سوخت استان زنجان فعالیت می‌کنند که از امسال به طور میانگین با ۲۶۰ بازدید ماهانه تحت کنترل و نظارت قرار گرفتند.

حمید حبیبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: نظارت مستمر بر عملکرد جایگاه های عرضه سوخت از اولویت های این شرکت است.

حبیبی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ماهانه بالغ بر ۲۶۰ بازدید میدانی از جایگاه های عرضه سوخت منطقه در قالب ۲۶۰ بار آزمایش کمی و کیفی انجام شده تا از نشت نکردن مخازن، ناخالصی فرآورده و همچنین صحت عملکرد نازل ها اطمینان حاصل شود.

وی با بیان اینکه این بازدیدها توسط گروه های متعددی متشکل از کارشناسان واحدهای بازرسی، حراست، ایمنی و سامانه هوشمند سوخت انجام می شود، افزود : این بازدیدها به منظور بررسی تراکنش های غیر متعارف، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، پیگیری شکایات مشتریان، رعایت نکات ایمنی و بررسی وضعیت تجهیزات ایمنی و آتش نشانی جایگاه ها انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان زنجان در ادامه از برگزاری سه هزار و ۶۰۰ نفر ساعت دوره های آموزشی "اچ اس ای" (آموزش ایمنی و بهداشت کار) از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان دی ماه در منطقه خبر داد و گفت : صیانت از نیروی انسانی و ارتقای فرهنگ و دانش بهداشت، ایمنی و محیط زیست کارکنان یکی از الزامات این شرکت است.

حبیبی گفت: در این مدت ۲ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت آموزش ایمنی و آتش نشانی، ۷۰۰ نفر ساعت آموزش بهداشت و ۵۰۰ نفر ساعت آموزش محیط زیست به شرکت کنندگان ارائه شد.

وی افزود: این دوره های آموزشی در آینده نیز به صورت منظم و با هدف به روز رسانی دانش کارکنان منطقه و کاربران مجاری عرضه سوخت، افزایش مهارت و همچنین حفظ محیط زیست در سطح منطقه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.