شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال مثال‌زدنی خواهد بود

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: حضور گسترده آحاد جامعه در جشن چهل و پنج سالگی نقشه‌های دشمنان را نقشه بر آب خواهد کرد.

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات ۲۲ بهمن گفت: همه ملت‌ها برای نماد‌ها و نمود‌های تاریخی کشورشان ارزش قائلند و سعی می‌کنند تا در موقعیت‌های مناسب آن را گرامی بدارند.

او افزود: انقلاب اسلامی با گذشت چهل و پنج سال از پیروزی آن همچنان به اهداف خود پایبند است و مردم با اقبال بسیار چشمگیر آن را دنبال و دستاورد‌های آن را موجب اقتدار و عزت خود تلقی می‌کنند. وقتی انقلابی با مردم و با منافع کشور همراه باشد مانا خواهد بود.

دبیر کل جمعیت جانبازان گفت: حضورمشتاقانه مردم شهر‌ها و روستا‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن  بسار ارزشمند بوده و بیانگر پایبندی آنان به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و بی شک حضور مردم در این حماسه تاریخی علی‌رغم مشکلات اقتصادی و بعضا نارضایتی‌ها همانند هر سال  با شکوه و مثال زدنی خواهد بود.

دبیرکل جمعیت جانبازان متذکر شد: حضور گسترده آحاد جامعه در جشن چهل و پنج سالگی انقلاب بیانگر اتحاد و انسجام ملی جمهوری اسلامی بوده وقطعا نقشه‌های دشمنان را نقشه بر آب خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۸:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : برای اینکه این حضور مثال زدنی تر شود و این جشن باشکوه‌تر شود باید در تمامی مسیرهای راهپیمایی از تمامی مردم پذیرایی شود به صرف شیرینی های و حلواهای مختلف شربتهای مختلف صبحانه و نهار های مختلف باید برای این جشن باشکوی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ از آحاد مردم ایران اسلامی در جشن عید ۲۲ بهمن ماه باید اینگونه برگذار شود پذیرایی شوند نه خشک خالی . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار