اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال تمهیدات و محدودیت ترافیکی به‌مناسبت مراسم راهپیمایی روز ۲۲ در این استان خبر داد.

سرهنگ سیدحجت فتاحی با تبریک ایام‌الله دهه فجر اعلام کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در جهت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تمهیدات و محدودیت ترافیکی در محل اجرای مراسم در ۲ فاز اعمال خواهد کرد.

او ادامه داد: در فاز اول از ساعت ۲۴ شب شنبه به بعد توقف هر نوع وسیله نقلیه در شهر اردبیل حد فاصل ایستگاه سرعین تا تقاطع بازار ممنوع بوده و در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از مسیر راهپیمایی انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل افزود: در فاز دوم هم از ساعت هفت صبح روز یکشنبه تمامی معابر منتهی به هسته مرکزی شهر از جمله میدان ارتش، چهارراه حافظ، میدان قدس به سمت ایستگاه سرعین، میدان ۱۵ خرداد، سه‌راهی دانش به میدان شریعتی، چهاراه ورزش و خیابان شیخ صفی به چهاراه امام، پل پیرعبدالملک، تقاطع امام حسین و چهار راه عالی‌قاپو به سمت چهار راه بازار اعمال خواهد شد.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: در سایر شهر‌های استان نیز تمامی معابر منتهی به محل اجرای مراسم محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

او بیان کرد: در صورتی که خودرو همشهریان به خارج از مسیر هدایت شده باشد صاحبان خودرو‌ها می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از محل توقف و انتقال خودرو مطلع شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار امیدواری کرد مردم همچون سال‌های گذشته خادمان و خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.