سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد

ارائه خدمات کاروان‌های سلامت به ۵۰۰ نفر در مناطق محروم دره شهر

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام از اعزام ۲ کاروان سلامت و ارائه خدمات به ۵۰۰ نفر در مناطق محروم و روستایی در شهرستان دره شهر به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد

حمزه محمدی مقدم سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان دره شهر در دهه مبارک فجر با برپایی ۲ کاروان سلامت نسبت به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق روستایی و کم برخوردار این شهرستان اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: پزشکان داوطلب با هدف خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم در قالب این کاروان‌ها حضور یافتند.

محمدی اضافه کرد: این کاروان‌های سلامت متشکل از پزشکان عمومی، متخصص، پرستار، پیراپزشک، ماما، کارشناس تغذیه، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط و … بنا به نیاز آن منطقه که همگی به صورت داوطلبانه همکاری تنگاتنگی با جمعیت هلال احمر استان دارند، مشارکت داشتند.

وی یادآور شد: در حاشیه این کاروان‌ها برنامه‌های آموزشی با هدف آمادگی در مخاطرات و ایستگاه‌های فضای دوستدار کودک به منظور آشنایی کودکان با خطرات و روش‌های پیشگیری از آن اجرا شد.

محمدی بیان کرد: ارزش خدمات ارائه شده در این کاروان‌های سلامت، بیش از ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان کرد: طرح کاروان‌های سلامت توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با اعزام به روستا‌ها و مناطق کم برخوردار و محروم استان اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.