طرح ده شب ده مسجد دادگستری در اصفهان

طرح ده شب ده مسجد در دهه مبارک فجر با حضور دادستان مرکز استان در مساجد محله‌های خانه اصفهان، باغ فردوس، ناژوان، رهنان و حسین آباد برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در طرح جهادی ده شب ده مسجد، با اشاره به نقش برجسته رهبری امام خمینی (ره)، تکیه بر جوانان و حضور مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در سایه ارشادات مقام معظم رهبری (مد ظله)، اعتقاد مردم به اسلام و حضور پرشور آنان، انقلاب اسلامی راه خود را یافته و مردم بسیاری از کشور‌ها پیام انقلاب را دریافته‌اند، چنانچه امروز شاهد شکل‌گیری حرکت‌های ضداستکباری در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین هستیم که به برکت صدور فرهنگ انقلاب اسلامی ایران است.


سیدمحمد موسویان در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: هدف دشمن ناامیدی و دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات است، لذا باید روحیه خود را تقویت کنیم و ضمن حضور پرشور در انتخابات، به افراد اصلح رأی دهیم.


طرح ده شب ده مسجد دادگستری کل استان ویژه ایام الله دهه مبارک فجر، با هدف پاسخگویی به سوالات و مشکلات همشهریان برگزار شد.


مدیرکل، کارشناسان و روسای ادارات مناطق ثبت اسناد و املاک اصفهان با گفتگوی چهره به چهره و استماع سوالات ثبتی مراجعین، نسبت به ارائه راهکار‌های مناسب برای تسهیل امور و رفع مشکلات اقدام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار