محکومیت قاچاقچی پوشاک به بیش از ۳ میلیارد ریال در مهاباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق پوشاک، خبر داد و گفت: قاچاقچی پوشاک در مهاباد به بیش از ۳ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است.

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده قاچاق ۶۲۰ دست انواع البسه خارجی و ۶ دستگاه اتو مو به ارزش یک میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهاباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط پوشاک کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده محکوم کرد.

نجف زاده همچنین شعبه متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودروی حمل قاچاق و در مجموع به پرداخت ۳ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی، ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی دارلک شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.