هلاکت فرمانده گردان ۶۳۰ رژیم صهیونیستی در خان یونس

منابع صهیونیستی اذعان کردند فرمانده یکی از گردان‌های ارتش این رژیم به همراه سه تن از نیرو‌های خود در انفجار یک ساختمان در خان یونس به هلاکت رسیدند.

امروز سه‌شنبه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که فرمانده گردان و معاون آن در انفجار یک ساختمان در جنوب نوار غزه کشته شدند.

به گزارش عربی پست، شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم اعلام کرد که در نتیجه انفجار بمب در خان یونس، سرهنگ یعقوب الکوفی، فرمانده گردان ذخیره ۶۳۰، یائیر کوهن، معاون فرمانده گردان و زیو تشین، سرگرد این گردان به هلاکت رسیدند.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی این سه نظامی وارد یک ساختمان در خان یونس در جنوب نوار غزه شدند و صدای انفجار شدیدی در این لحظه بلند شد. بعداً مشخص شد که این یک بمب انفجاری بوده که منجر به کشته شدن آن‌ها و زخمی شدن دو سرباز ذخیره آخر شده است. 

با هلاکت افسران و سربازان، تعداد کل کشته شدگان ارتش رژیم از ابتدای جنگ به ۵۶۹ نفر رسیده است که ۲۳۲ نفر از آغاز حمله زمینی در ۲۷ اکتبر بوده است. شبکه ۷ رژیم صهیونیستی اخیراً از دخالت گردان ۶۳۰ ذخیره تیپ جنوبی در حمله رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه غزه از ۱۲۹ روز پیش ۲۸ هزار و ۳۴۰ شهید و ۶۷ هزار و ۹۸۴ زخمی بر جای گذاشت که اکثر آن‌ها کودک و زن بودند و هزاران نفر نیز در زیر آوار مفقود شدند.گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، روز دوشنبه نیز از هلاکت ۱۰ نظامی صهیونیست در منطقه عبسان الکبیره در شرق خان یونس خبر داد.

القسام در بیانیه‌ای از طریق حساب‌های کاربری خود در پلتفرم تلگرام نوشت: ۱۰ یگان از نیرو‌های اسرائیل را در زمین صفر در منطقه عبسان الکبیره در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
حدا نابودشان کند ، 630 گردان ؟ ! مگر همه صهیونیست ها نظامی هستند؟ هرچی جانی وعقده ای غرب در فلسطین جمع شده اند
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۱۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اگر دقت کرده باشید اسرائیل در همه جنگهای گذشته خود با جبهه مقاومت بیش از یکماه درگیری و عملیات نظامی گسترده نداشته اما چه بلایی بر سر این رژیم جعلی وحشی آمده که حالاحالاها می سوزد و سعی دارد به نحوی آبروی ارتش هم جنس باز خود را در دنیا بهبود بخشد.اما به لطف خداوند حکیم و نوید نابودی این قوم مهاجر سرکش نفرین شده توانایی های این دولت غاصب به اول باز نخواهد گشت.تا محو کامل از روی زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
دم نیروهای نظامی فلسطین گرم خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۴۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
جهنم گوارای وجودشون
آخرین اخبار