تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی محور تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی

امام جمعه شهرکرد گفت: تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی محور تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در نشست صمیمی با نامزد‌های انتخاباتی این استان، نامزد‌های انتخاباتی این استان را به اخلاق‌محوری، تقوا، وحدت‌آفرینی و حرکت در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی دعوت و توصیه کرد.

وی افزود: کسانی که در این عرصه وارد شدند باید بدانند که در یک راه نورانی و پرخیر و برکت گام نهاده‌اند از همین رو باید مراقبت کنند تا با پیروی از راه و منش اهل بیت (ع) نورانیت و حقانیت این مسیر را به معنای واقعی ادا کنند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی محور تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی باشد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی آنقدر دستاورد دارد که اگر بخواهیم این دستاورد‌ها را بیان کنیم باید ماه‌ها به این موضوع بپردازیم از همین رو هر یک از نامزد‌ها با پرداختن گوشه‌ای از این دستاورد‌ها نسبت به نظام و انقلاب ادای دین کنند.


بیشتر بخوانید


نکونام ادامه داد: اگرچه ضعف‌ها و کاستی‌هایی نیز در این میان وجود دارد، اما نباید اجازه داد این ضعف‌ها غباری بر روی قوت‌ها باشد.

وی، نسبت به خطر‌ها و آسیب‌هایی که نامزد‌های انتخاباتی را تهدید می‌‎کند هشدار داد و گفت: پیروی از هوای نفس و وعده‌های غیرواقعی دو خطری است که می‌تواند دامن‌گیر کاندیدا‌ها شود از همین رو باید تا می‌توان از قوانین موجود پیروی و از دادن وعده‌های غیرواقعی پرهیز کرد.

امام جمعه شهرکرد، حسن‌خلق نامزد‌ها را از باید‌های انتخاباتی برشمرد و گفت: اگر هریک از نامزد‌های انتخاباتی حسن خلق داشته باشند و از تخریب دیگران و گناه و معصیت دور بمانند بی‌شک خدا نیز یاری‌گر آن‌ها خواهد بود و در این مسیر توفیق پیدا می‌کنند.

نکونام ادامه داد: انتظار می‌رود رفتار و گفتار هریک از نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران آن‌ها به تقویت وحدت در استان و تقویت پایه‌های نظام منتج شود.

وی با ارزیابی مثبت نسبت به برگزاری جلسات مشترک مسوولان و نامزد‌های انتخاباتی، افزود: این نشست یک جلسه تبیینی و جامع بود.

نکونام با بیان اینکه دولت سیزدهم عزم راسخی برای خدمات‌رسانی به مردم و رفع مشکلات کشور دارد، اظهار کرد: اقدامات دولت امید را در جامعه تقویت می‌کند و همراهی مردم را در اجرای سیاست‌ها به دنبال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار