مراسم تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد

مراسم تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیشب با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

 مراسم تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در شب میلاد حضرت اباالفضل عباس (ع)  با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز، گفت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) از شخصیت‌های کم‌نظیر در تاریخ است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کرد: جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است؛ چراکه ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا، از مال و جان خود می‌گذرند.

رضایی با اشاره به جانبازی و شهادت تعدادی از دانش آموزان و فرهنگیان استان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، بیان داشت: روند درمان این عزیزان تا بهبودی کامل به همت کارگروهی در اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیری می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پرداخت مبلغی از هزینه درمان دانش آموزان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان از سوی بیمه دانا از پرداخت هزینه‌های درمانی در قالب بیمه حوادث دانش آموزی خبر داد.

وی  از دانش آموزان مجروح این حادثه به عنوان الگو‌های ارزنده برای  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان نام برد و خطاب به این دانش آموزان گفت: شما باید با روایت گری  این حادثه، چهره پلید دشمنان ایران اسلامی را برای مردم و دانش آموزان تبیین کنند.

رضایی از دانش آموزان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به عنوان قهرمانان وطن نام برد و بیان کرد: صبر، استقامت و دلیری این دانش آموزان برای همیشه در تاریخ دیار کرمان ماندگار خواهد بود.

وی  از افتتاح و بهره بردری از مدرسه شهدای دانش آموز کرمان در روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ درصد از روند ساخت این مدرسه در ۴۰ روز اخیر انجام شده است که رکوردی بی نظیر را در روند مدرسه سازی کشور ثبت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار