کرمان سردترین استان سرد کشور

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز کرمان با دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین استان سرد کشور بوده است.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت:برای امروز گاهی افزایش ابر و وزش باد در سطح استان پیش بینی می‌شود.


وی افزود:از فردا افزایش ابر و وزش باددر مناطق شمال، شمال غربی و جنوب شرقی استان شاهد هستیم که وزش باد باعث کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و گردوخاک در این مناطق می‌شود. 
 
سلاجقه بیان داشت:بیشینه سرعت وزش باد در روز شنبه است و برای روز‌های شنبه و یکشنبه نیز ضمن افزایش ابر بارش باران وتند باد‌های لحظه‌ای را در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب غربی استان داریم و همچنین در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش به صورت برف است.

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:نرماشیر و میانده جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده است.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان راصفر درجه سانتیگراداعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت جوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سرما و باد و گرد و خاک به چه درد ما میخوره آخه؟!
دریغ از یک قطره باران