ثبت ۷۵۸ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۷۵۸ هزار تردد با تخلف سبقت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور سرچم گفت: ۱۴۸ هزار و ۶۶۹ تردد سبقت غیر مجاز در محور آستارا - اردبیل،۸۷ هزار و ۱۸۲ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۷۱ هزار و ۳۷۶ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در محور اسالم-خلخال به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشته ۲۳ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۷۶۵ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در مبادی و رودی و خروجی استان ثبت شده تصریح‌کرد: در مدت یاد شده محور آستارا - اردبیل با ۲ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۱۳۰ تردد، محور اردبیل - آستارا با ۱ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۸۰ تردد و محور اردبیل-نیر با ۱ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۷۶۰ تردد جزوه محور‌های پرتردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز هستند.

به گفته او، در مدت یاد شده بیش از ۱۰ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده و هم چنین در مدت یاد شده ۳۱۰ هزار و ۴۰۷ تردد سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند،۲۷۹ هزار و ۲۲۶ تردد در محور گرمی- بیله سوار و ۲۶۰ هزار و ۳۶۰ تردد نیز در محور مشکین‌شهر-کنگرلو ثبت شده‌است.

نسیمی سرعت متوسطه استان را ۷۲ کیلومتر برشمرد و گفت: این میزان تردد سرعت غیرمجاز ۱۰ در صد از تردد کل استان را شامل می‌شود که انتظار داریم رانندگان جهت حفظ جان خود و سایر کاربران در جاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

او فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محور‌های استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار