امام جمعه یزد:

حضور در انتخابات یک تکلیف الهی و واجب شرعی است

آیت الله ناصری گفت: حضور در انتخابات واجب شرعی و تجدید بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت الله ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن بریک اعیاد شعبانیه به نمازگزاران و سفارش خود و همگی به رعایت تقوای الهی، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر دانی کرد.
 
امام جمعه یزد، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه بصیرت مردم دانست و بیان داشت: این حضور پرشور در راهپیمایی نشانه، عشق، ایمان و اعتقاد مردم است و مردم به خوبی درک کرده اند که خدا و پیامبر (ص) از مردم چه می‌خواهند و مردم مردانه به میدان آمدند و حمایت خود را از دین، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.
 
آیت الله ناصری با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی تصریح کرد:هر چند که دشمن سنگ اندازی می‌کند، اما مسئولان و دولتمردان سخت تلاش می‌کنند، اما لازم است این مسئولان عزمی جدی‌تر داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.
 
امام جمعه یزد اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی، مناسبت‌ها و انتخابات علاوه بر رضایت خداوند تکلیف شرعی محسوب می‌شود و باعث تقویت اسلام و دین می‌شود و حرکت در راه دین و اسلام باعث عزتمندی انسان‌ها است.
 
او تصریح کرد: نماینده مجلس به عنوان وکیل و خادم مردم می‌باشد و باید از حق و حقوق مردم دفاع و باعث رشد جامعه شود نه اینکه کرسی را برای خود و منافع شخصی خودش بخواهد، و ما هم بر خود واجب می‌دانیم ضمن شرکت در انتخابات افرادی شایسته و اصلح را انتخاب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
رای نمی دهیم والسلام
آخرین اخبار