رفع آبگرفتگی معابر همدان همزمان با عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان ازرفع آبگرفتگی معابر همزمان با عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی خبر داد. 

مرتضی رضایی با اشاره به اینکه خوشبختانه حجم بارش‌ها بالا بود، گفت: دستورالعمل اصلی در این زمینه نظارت و پاکسازی مسیر‌های نهری و رودخانه‌ها بود که به خوبی انجام شد و نفراتی برای نظارت بر دریچه‌ها و نقاط حساس پیش‌بینی شد تا در صورت بروز مشکلات مقطعی در صورت لزوم را رفع کنند.

او گفت: گروه فوریت‌های خدمات شهری مجهز به دستگاه‌های کف‌کش و سایر تجهیزات مورد نیاز بودند تا بتوانند برای رفع مواردی که توسط عوامل ما یا تماس‌های مردمی سامانه ۱۳۷ گزارش می‌شود را رفع کنند.

این مقام مسئول در حوزه خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه از بعدازظهر جمعه بارش باران به برف تبدیل شد، گفت: ماشین‌آلات سازمانی و خصوصی از جمله گریدرها، تیغه‌های برف‌روبی و نمک‌پاش‌ها به همراه پیمانکاران خدمات شهری شهرداری همدان برای ورود به‌موقع به منظور برفروبی در محل‌های مورد نیاز مستقر شدند.

رضایی با اشاره به اینکه عملیات برف‌روبی به صورت پیوسته انجام می‌شد، گفت: در مرحله اول ساعت ۱۲ شب جمعه عملیات برف‌روبی تمام شد و از ساعت ۴:۳۰ صبح پاکسازی معابر برای تردد همشهریان یکسره انجام می‌شد تا مشکلی برای تردد خودرو‌ها و شهروندان به وجود نیاید.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به حضور ۷۰۰ نفر از نیرو‌های انسانی و ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سازمانی و خصوصی در این عملیات، تصریح کرد: همکاران ما به صورت مداوم مشغول کار پاکسازی معابر اصلی و فرعی بودند و در چندین مرحله پاکسازی ریسه‌های معابر صورت گرفت و در حال حاضر عملیات برف‌روبی تا پاکسازی کامل در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.