نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جشن‌های نیمه‌ شعبان با هدف ایجاد معرفت مهدوی برگزار شود

آیت الله عبادی گفت: جشن‌های نیمه‌ شعبان باید با هدف ایجاد معرفت مهدوی برگزار شود.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ستاد هماهنگی جشن‌های نیمه شعبان گفت: ضروری است نقاط ضعف را در برگزاری برنامه‌ها حذف کنیم و نقاط قوت را با جدیت دنبال کنیم تا خروجی برنامه‌های نیمه شعبان، معرفت در حوزه مهدوی باشد.

او با بیان اینکه برنامه‌های هفته مهدویت باید با محتوا و همخوانی انجام شود تا پیام مهدوی به مردم رسانده شود افزود: باید سعی شود برنامه‌های کیفی برای مردم تدارک دیده شود تا اندیشه مهدوی را گسترش دهیم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و گسترش اندیشه‌های مهدوی در جمهوری اسلامی، اندیشه‌های این نظام مقدس جهانی شده است بیان کرد: هم اکنون ملت‌های مختلف خود را از دولت‌های استعمارگر جدا کرده اند و به دنبال اندیشه‌ها ما هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: وسیع‌ترین راه بشر راه عدالت است که با ظهور حضرت مهدی (عج) این مسیر محقق خواهد شد.


بیشتر بخوانید


کاظمی مدیر بنیاد مهدویت استان نیز با بیان اینکه شعار محوری جشن‌های نیمه شعبان امسال، مهدویت، مشارکت و مقاومت است گفت: در این خصوص برنامه‌های مختلف پیش بینی شده است.

او افزود: در شب میلاد امام زمان (عج) مراسم احیاء برگزار خواهد شد و صبح روز نیمه شعبان اجتماعات مردمی منتظران ظهور ساعت ۹ صبح از میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین (ع) برگزار می شود.

کاظمی بیان کرد: برنامه مختلف توسط گروه‌های هنری دانش آموزان، برپایی کاروان‌های شادی، پویش عهد می‌بندم، خودرو نویسی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و اعزام مبلّغ به نقاط مختلف استان و همخوانی دعای فرج نیز پیش‌بینی شده است.

مدیر بنیاد مهدویت استان تصریح کرد: قرار است امسال فرهنگ سازی لازم انجام شود تا نذورات روز برات در کار‌های خیر از جمله آزادسازی زندانیان و کمک به نیازمندان هزینه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.