انسداد شبانه روزی محور کندوان

محور کندوان از تاریخ‌های ۲۹ بهمن تا اول اسفند و همچنین درتاریخ ۱۳ اسفند لغایت ۱۵ اسفند ماه بطور شبانه روزی مسدود خواهد بود.

محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از انسداد محور کندوان به منظوراجرای عملیات انفجار و رها سازی سنگ‌های حادثه خیز خبر داد و گفت: این محور از تاریخ‌های ۲۹ بهمن تا اول اسفند وهمچنین درتاریخ ۱۳ اسفند لغایت ۱۵ اسفند ماه بطور شبانه روزی مسدود خواهد بود.

او افزود: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مسوولان پلیس فراجا و همچنین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های البرز و مازندران این مسیر در زمان یاد شده به طور شبانه روزی به روی مسافران بسته می‌شود.

محمدنژاد گفت: تاکنون یک و نیم میلیارد تومان بابت عملیات انفجار و رها سازی سنگ‌های حادثه خیز اعتبار اختصاص یافت.

او افزود: محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محمدنژاد گفت: محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط درحوزه استان مازندران است.

او افزود: در زمان انسداد این محور، کاربران عزیزجاده‌ای می‌توانند ازمحور‌های هراز و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد نمایند.

محمدنژاد گفت:کاربران جاده‌ای و مسافرین جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محور‌ها و همچنین اطلاع از انسداد‌ها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار