لیگ برتر انگلیس؛

منچسترسیتی ۱ - ۱ چلسی/ هدیه پوچتینو به لیورپول و آرسنال + فیلم

منچسترسیتی و چلسی در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی جذاب با تساوی یک بر یک همراه شد.

در مهمترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 چلسی خلاف انتظار طی ۳۰ دقیقه اول تیم بهتر بازی بود و در واپسین دقایق نیمه اول مزد حملات خطرناکش را با رحیم استرلینگ دریافت کرد. دقیقه ۴۲ پالمر توپ را برای فرار جکسون کاشت و او به خوبی استرلینگ را مقابل دروازه مشاهده کرد. توپ به استرلینگ رسید و وینگر انگلیسی به زیبایی واکر را جا گذاشت و با ضربه‌ای حرفه‌ای کنج دروازه ادرسون را هدف قرار داد.  

 

حملات پردامنه سیتی برای جبران نتیجه دقیقه ۸۳ نتیجه داد. شوت واکر را دیساسی برگشت داد و این بار رودری به سراغ شوت‌زنی رفت، ضربه این بازیکن با برخورد به چالوبا وارد دروازه شد.  

در ادامه شاگردان گواردیولا فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتند، اما نتیجه نداد و چلسی با متوقف کردن سیتیزن ها بیش از همه تیم‌های لیورپول و آرسنال را خوشحال کرد. حالا سیتی حتی در صورت پیروزی در بازی معوقه خود باز هم نمی‌تواند صدر جدول را از لیورپول بگیرد. سیتزن‌ها البته با دو امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در رتبه سوم قرار گرفتند. چلسی هم با ۳۵ امتیاز در رتبه دهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار