قطع انشعاب آب مشترکین بدحساب در خراسان رضوی

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال نسبت به تعویض ۲۳ هزار و ۵۸۴ فقره کنتور آب اقدام شده است که سبزوار در رتبه نخست استان قرار دارد.

محمد سلطانی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ادامه و توسعه خدمات‌رسانی به ذینفعان و مشترکان و همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران و فروشندگان لوازم و کاهش هدر رفت آب در گرو پرداخت به موقع هزینه‌های آب بها است.

او طلب آبفا را فقط از یکی از ادارات استان ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و بر قطع انشعاب آب سازمان‌ها، ادارات و مراکز و مشترکین بدحساب بدهکار تأکید کرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی استفاده از ظرفیت‌های قانونی، آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها را از دیگر راه‌های درآمدزایی برشمرد و از طرح این شرکت برای خروج قرائت کنتور‌ها از بدنه برون‌سپاری دانست و ادامه داد: این طرح در هفت شهرستان اجرا شده است.

سلطانی با اشاره به فروش حدود ۱۸۰ میلیون مترمکعب آب در ۱۰ ماه امسال بیان کرد: کنتور‌های فرسوده و معیوب از عوامل افزایش آب بدون درآمد محسوب می‌شوند که بر درآمد آبفا با وجود هزینه‌های بالای تولید، انتقال و عرضه آب تأثیر مستقیم دارند.

او تصریح کرد: با هدف دسترسی به آمار دقیق مصرف آب شرب یک میلیون و ۳۰۸ هزار مشترک آب شهری و روستایی، نسبت به تعویض ۲۳ هزار و ۵۸۴ فقره کنتور آب از ابتدای امسال تاکنون اقدام شده است که سبزوار در رتبه نخست استان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار