حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تایید ۱۵ هزار نامزد نهایی، بی‌سابقه است/ از همه جریانات سیاسی در انتخابات حضور دارند

نماینده مجلس خبرگان گفت: از همه جریانات سیاسی بین نامزدهای انتخابات حضور دارند و اینطور نیست که یک جریان سیاسی ادعا کند ما نیستیم.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور نامزدهای انتخاباتی از جریانات و احزاب گوناگون و جلب رضایت اقشار مختلف مردم در این مورد، بیان کرد: چنان که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده، نزدیک ۱۵ هزار نفر نامزد نهایی انتخابات مجلس هستند که چنین عدد و رقمی بی سابقه است.

او ادامه داد: از همه جریانات سیاسی بین نامزدها حضور دارند و اینطور نیست که یک جریان سیاسی ادعا کند ما نیستیم.

مصباحی مقدم اضافه کرد: ممکن است برخی چهره های برجسته‌ جریانها شرکت نکرده باشند یا تایید نشده باشند اما اکثریت می‌توانند بگویند که صدای ما در مجلس آینده شنیده می شود‌. این برمی‌گردد به اینکه تعداد آرای آن‌ها چقدر باشد‌. اگر آرای بیشتری داشته باشند امکان حضورشان در مجلس بیشتر می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۲ عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن به نظرم یک صفحه جدیدی بود. این راهپیمایی نشان داد که مردم بیش از سال گذشته به میدان آمده‌اند و جدی‌تر گرفته اند. حس می‌کنم انسجام ملی و حضور ملی در مسائل سیاسی ضرورت پیدا کرده است. 

او افزود: پالس هایی که دریافت می‌کنیم پالس های مثبتی است و نشان می دهد زمینه نسبت به قبل از ۲۲ بهمن بهتر شده است. حتی پالس‌هایی که از خارج از کشور، بیگانگان و دشمنان دریافت می شود نشان می دهد آن ها هم فهمیده‌اند که اتفاق خوبی در کشور در حال رخ دادن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
۱۵ میلیون نامزد باشند.
ولی افراد از قبل انتخاب شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
مگه برای مردم عادی جناح سیاسی مهمه؟.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
یارانه هاراقطع کردیددرانتخابات شرکت نمی کنیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
ما ۸۰ میلیون رای میدهیم، طلوع پربرکت خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است.
انقلابی مردمی که پرده‌های ظلم و جور حاکمان مستبد را کنار زده و مطلع غزل زیبای پیروزی ملتی آزاده و حق‌طلب شد.با این ملت ساده دل مشارکت ۱۰۰ درصدیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
اینه شما مخالف رو اصلا نمیبینید خیلی زیباست مخالف شما یا دشمنه یا منافق و اصلا در این ۸۰ میلیون مخالف مشی و سیاست شما وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
زیاد بودن تعداد نامزدها مهم نیست اصل کیفیت و توانایی و صداقت این نامزدهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
حناب مصباحی ملت ایران دارای فهم وشعور هستند شما بفرمایید پاسخ بدهید اگر15000نفر هرنفر1ساعت وقت رسیدگی صلاحیت را بگیرد میشود 15000ساعت یعنی 625روز درواقع 20ماه وچند روز خخخ اونوقت فکر نمی کنید شورای نگهبان فقط به پرونده سیاسیون ومخصوصا مخالفان خودرا رسیدگی کرده است؟ یعنی شورای نگهبان حتی برای مخالفان خودش هم وقت نگذاشت صرفا مثلا اقایان کوچی ورشیدی وبیگی و..... درمجلس مخالف رئیسی بودند بدون رسیدگی رد صلاحیت شده اند وگرنه اگر برابر موازین شرعی وعلمی وخدایی میخواستند رسیدگی کنند حداقل حداقل 6ماه وقت لازم بود پس جناب مصباحی این افتخار نیست این 15000نفر تائید شدن فاجعه کار شورای نگهبان را میرساند نه صحت ودقت رسیدگی شورای نگهبان را لطفا با فهم وشعور ملت بازی نکنید انچه فکر میکنید خودتان هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
جناب مصباحی مقدم عزیز ، بفرمایید که جنابعالی در مورد جلوگیری از سقوط بورس و ضرر و زیان وارد شده به سهامداران چه تدابیری را اندیشیدید ؟!!‌ا‌! چرا در مورد سقوط بورس و استیضاح وزیر اقتصاد سکوت اختیار کردید ؟؟
در ضمن جناب مصباحی قدم عزیز که فرمودید علت تورم در ایران بر می گردد به زمان شاه که قیمت نفت یک شبه ۴ برابر شد، آیا گران شدن نفت باید به ضرر کشورهای تولید کننده بشه ؟!!!!!!!!!!
آخرین اخبار