اعتراف سارق لوازم و محتویات خودرو به ۱۵ فقره سرقت

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو و اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت محتویات خودرو خبر داد.

سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: بیست و هشتم بهمن ماه ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان "علیپور" تهران طی گزارش تیم عملیات مبنی بر دستگیری یک نفر در خصوص مالخری امول مسروقه در پی دستگیری سارقین خودرو و سارقین لوازم خودرو و اعترافات آنان مبنی بر اقدام به فروش امول مسروقه وارد عمل شدند. 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران سریعا در محل مستقر شده و متهم را سوار بر خودرو پراید مشاهده نموده و دستور ایست را صادر نمودند که متهم به محض رویت ماموران پلیس سریعا از محل متواری شد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: طی عملیات تعقیب و گریز متهم، ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق به متوقف کردن خودرو و دستگیری متهم شدند. 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در خیابان‌های خلوت تهران و ۱۵ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
بر هر چی دزد بی پدر و مادره لعنت و خدا لعنت کنه اون کسی که سهل انگاری میکنه تو حکم اعدام این جانیا تو تهران
آخرین اخبار