اعلام برنامه‌های اعیاد دهه شعبانیه در اصفهان

با تشکیل ستاد دهه شعبانیه در اصفهان برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌ها انجام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: از پنجم تا ۱۵ شعبان هر روزی با یک نام همانند «مهدویت و امید آفرینی»، «انتظار و اقتصاد مقاومتی»، «مقاومت وتمدن‌سازی»، «خانواده منتظر و فرهنگ مقاومت»، «انتظار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» و ... نامگذاری شده و برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.


حجت الاسلام علیرضا ناجی افزود: پویش ملی «مرا دریاب» با قرائت و پخش «الهی عظم البلا» در مکان‌های مقدس انجام می‌شود و احیای شب نیمه شعبان که مکان شاخص آن گلستان شهداست، در دستور کار قرار دارد.


او گفت: شادی پیمایی یاوران مهدوی که اصل آن در جمکران برگزار می‌شود نیز برای جاماندگان صبح نیمه شعبان از ساعت ۹ و نیم از میدان احمد آباد تا میدان امام علی (ع) با تدابیری خاص انجام می‌شود.


حجت الاسلام ناجی یادآور شد: ظهر نیمه شعبان یک جشنی با همکاری همه ارگان‌ها برگزار می‌شود سخنران مراسم حجت السلام نیلی پور خواهد بود که جزئیات آن طی چند روز آینده مشخص می‌شود.


او  اعزام مبلغ و روایتگر مهدویت به مجموعه‌های فرهنگی و دولتی و مردمی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، بسته بندی کیک و بیسکوئیت با محوریت و طرح مهدوی، مطالبه از مجموعه‌های شهری که آذین‌بندی ویژه شود، پخت نان گرم برای مناطق محروم، جمع‌آوری افراد شاخص برای تولید محتوا، مساعدت در پخت غذای هیئت‌های اعزامی به جمکران را از دیگر برنامه‌های برشمرد و گفت: برای تمامی ادارات هم دستورالعمل فضاسازی و ایجاد شور و نشاط ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار