اعزام ۳۲۰ دانشجوی دانشگاه‌های ملایر به اردو‌های راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام ۳۲۰ دانشجوی دانشگاه‌های ملایر در قالب ۹ اتوبوس به اردو‌های راهیان نور خبر داد.

سرهنگ علی اصغر فارسی در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه‌های ملایر به مناطق سرزمین نور افزود: راهیان نور در جهت تداوم راه و سیره شهدا است و حضور جوانان و نوجوانان در سرزمین نور که منشأ خیرات و برکات فراوان است نسل جدید را مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

او افزود: خوشبختانه در سالیان اخیر شاهد استقبال گسترده مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان هستیم و استقبال باشکوه جوانان از این اردو‌ها نشان از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تشریح برنامه‌های سپاه در اعزام دانشجویان به مناطق سرزمین‌های نور گفت: در نخستین مرحله، دانشجویان پسر راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

او با بیان اینکه ۳۲۰ دانشجوی دختر در قالب ۹ اتوبوس عازم اردوی راهیان نور شدند، تصریح کرد: برگزاری اردو‌های راهیان نور همچون رزمایش فرهنگی و تربیتی است که باید از این فرصت بسیار مناسب به خوبی استفاده کرد.

فارسی گفت: در این اردو‌ها از مناطق عملیاتی دوکوهه، فتح المبین، فکه، شهدای هویزه، طلائیه، اروند کنار، علقمه، شلمچه، والفجر و شوش دانیال بازدید به عمل می‌آید و دانشجویان از طریق روایتگری راویان برجسته از فضای معنوی این اردو‌ها بهره‌مند خواهند شد.

برچسب ها: راهیان نور ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.