برگزاری مراسم اربعین سال آینده باشکوه‌تر از امسال

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران با اشاره به تلاش‌های مجموعه مدیریتی استان، گفت : اربعین سال آینده در کرمانشاه باشکوه‌تر از امسال برگزار می‌شود.

محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران در نشست فرماندهان و پرسنل قرارگاه نجف سپاه پاسداران که در حسینیه شهدای این قرارگاه برگزار شد، با اشاره به برگزاری آئین معنوی و بزرگ اربعین حسینی در تابستان امسال، از تلاش‌های استاندار کرمانشاه برای مدیریت میزبانی آبرومند و شایسته از زوار شریف حسینی قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌هایی که در دستورکار مدیریت ارشد استان و نهاد‌های انقلابی استان قرار دارد و به صورت مستمر در حال پیگیری است، اربعین سال آینده باشکوه‌تر از امسال برگزار شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب کشور نجف اشرف سپاه پاسداران تصریح کرد: مشکلات انباشته‌ای از سال‌های گذشته در استان وجود دارد که استاندار کرمانشاه تمام توان خود را برای کاهش و رفع آن‌ها بکار گرفته و ان شاء الله بتواند با همت بلند و پیگیری‌های مستمر و دلسوزانه در مهار آن‌ها موفق باشد.

وی ادامه داد: ما بر حسب تکلیف و رسالت پاسداری در عرصه‌های مختلف در کنار دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه بودیم و خواهیم بود و ان شاءالله بتوانیم خدمتگزار دولت مردمی سیزدهم بوده و در پیشرفت و تعالی استان سهمی داشته و تأثیرگذار باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.