برگزاری چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام در تبریز

دبیر چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام گفت:این جشنواره با حضور هنرمندانی از هشت استان از ۳۰ بهمن ماه در تبریز برگزار می‌شود.

آقای میرزازاده گفت: جشنواره موسیقی موغام از دوشنبه ۳۰ بهمن الی شنبه ۵ اسفند در تبریز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه ۳۰ بهمن تا جمعه ۴ اسفند شاهد اجرا‌های جشنواره در دو بخش نوازندگی از ساعت ۹ الی ۱۳ و بخش خوانندگی از ساعت ۱۵ الی ۲۲ در محل آمفی تئاتر فرهنگسرای الغدیر خواهیم بود. روز شنبه ۵ اسفند و از ساعت ۱۵ نیز مراسم اختتامیه در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز (خاوران) برگزار خواهد شد.

آقای میرزازاده با اشاره به تقسیم بندی اجرا‌ها به دو گروه سنی الف از ۹ الی ۱۷ سال و گروه سنی ب از ۱۸ الی ۴۰ سال گفت: در مجموع هنرمندانی از ۱۸ شهر از هشت استان کشور شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، همدان، تهران، البرز و لرستان در این جشنواره شرکت کردند.

وی از ارسال ۳۴۷ اثر به دبیرخانه از ابتدای فراخوان جشنواره خبر داد و گفت: در نهایت از این تعداد ۱۳۴ اثر به بخش اجرای نهایی راه یافتند که ۴۳ اثر مربوط به خوانندگی و ۹۱ اثر نیز نوازندگی است.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام این جشنواره را یکی از جشنواره‌های تخصصی در عرصه موسیقی عنوان کرد و گفت: در مجموع ۵۰ داور به صورت تخصصی در بخش‌های مختلف کار داوری این جشنواره را برعهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار