برخورداری کرمانشاه از ظرفیت کافی برای اجرای طرح‌های توسعه شرکت ایران خودرو

استاندار کرمانشاه گفت : این استان با توجه به موقعیت و زیرساخت‌های لازم از ظرفیت کافی برای اجرای طرح‌های توسعه شرکت ایران خودرو برخوردار است.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشستی که با حضور قائم مقام بازاریابی فروش شرکت ایران خودرو، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو و مدیرعامل شرکت مهرکام پارس برگزار شد گفت : ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیار خوبی برای اشتغال آفرینی در این استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: یکی از این ظرفیت ها، صنعت است که شرکت ایران خودرو می‌تواند در این زمینه با توجه به سبقه‌ای که از تولید خودرو در این استان داشته است به خوبی ایفای نقش کند.

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه در سفر دور نخست رئیس جمهور به کرمانشاه طرح توسعه ایران خودرو به تصویب رسیده و برای آن اعتبار نیز اختصاص یافته است، اجرای آن می‌تواند شتاب بهتری به خود بگیرد.

وی یادآور شد: برای توسعه ایران خودرو به ویژه در حوزه قطعه سازی زیرساخت‌های لازم از جمله زمین مورد نیاز، فرودگاه، راه آهن و جاده دسترسی مناسب در کنار مرکزیت کرمانشاه در غرب کشور و نزدیکی به مرز می‌تواند مزیت‌های خوبی را در این حوزه ایجاد کند.

قائم مقام شرکت ایران خودرو نیز در این جلسه گفت: استان کرمانشاه با توجه به مرکزیت آن در غرب کشور از قابلیت لازم برای توسعه سایت ایران خودرو برخوردار است.

اردشیر امینی افزود: برای فاز توسعه شرکت مهرکام پارس که از شرکت‌های تحت پوشش شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به شما می‌رود هشت هکتار زمین مورد نیاز است.

وی گفت: پیش بینی شده است با اجرای این طرح توسعه در کرمانشاه، شرکت ایسیکو که در حوزه حمل و نقل فعالیت دارد وارد این طرح شود.

امینی ادامه داد: پیش بینی شده است در جلسه مشترکی که با حضور بانک تجارت به عنوان بانک عامل برای تامین منابع مالی این طرح در تهران برگزار خواهد شد مراحل نهایی آن به پایان رسیده و وارد فاز اجرایی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Kariem
۱۱:۰۹ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
آدرس لینک اعتراض و مخالفت با دریافت دنا اتومات توربو شارژ اپشنال، Karzar.net/100995
آخرین اخبار