انهدام باند سارقان موتورسیکلت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق موتورسیکلت و دو مالخر خبر داد و گفت: از مخفیگاه مالخران ۹ دستگاه موتورسیکلت گران قیمت کشف شد.

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت مشابه موتورسیکلت بررسی موضوع در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با حضور در محل‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی به دست آوردند که سرقت‌ها توسط ۴ سارق انجام شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تطبیق مشخصات ظاهری یکی از سارقان با آلبوم مجرمان حرفه‌ای به دست آمد متهم سابقه‌دار نبوده و به علت کم سن و سال بودن فاقد سابقه می‌باشد.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه ابراز داشت: با تلاش کارآگاهان هویت و مخفیگاه این سارق در جنوب تهران شناسایی شد و در گامی دیگر کارآگاهان موفق شدند سایر همدستان وی را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران به دستگیری ۴ سارق در عملیات‌های مختلف و منسجم اشاره کرد و گفت: متهمان در پی جویی‌های انتظامی به سرقت موتورسیکلت‌های گران قیمت با همکاری یکدیگر در سطح شهر تهران و فروش اموال مسروقه به دو مالخر اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در ادامه بررسی‌های پلیسی مخفیگاه مالخر شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی هر دو مالخر در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه موتورسیکلت گران قیمت در مدل‌های بنلی و آپاچی کشف شد.

این مقام ارشد پلیسی با بیان اینکه تاکنون ۵ مال باخته شناسایی شدند در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی برای کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار اداره هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار