طرح راهسازی شهر زنجان مشکل تامین منابع مالی ندارد

پیمانکار پروژه راهسازی شهر زنجان موسوم به محور شهیدان کریمی، گفت: این طرح به هیچ عنوان مشکل تامین منابع مالی ندارد و باید از کارفرما (شهرداری زنجان) قدردانی کرد که به رغم مضایق مالی، منابع اعتباری پروژه را به موقع تامین و پرداخت کرده‌ است.

رضا مقیسه  پیمانکار پروژه راهسازی شهر زنجان موسوم به محور شهیدان کریمی، گفت: امروز در جلسه ای با حضور شهردار زنجان میزان پیشرفت فیزیکی پروژه شهیدان کریمی بررسی شد.

وی با بیان اینکه این پروژه طبق برنامه زمان بندی شده باید هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی داشته باشد، اظهار داشت: در زمان حاضر پیشرفت واقعی پروژه در جبهه ای که مشغول به کار هستیم ۱۵ درصد است.

این مسوول، عمده مشکلات فعلی پروژه را حفاری ها و همچنین پایان گذاری ها برای پل جهتی و زیرگذر "مدیریت و تقاطع ثمین" ذکر کرد.

وی با بیان اینکه عمده علل عقب ماندگی ۱۰ درصدی پروژه شهری بحث معارضین زیر ساختی است، گفت: طبق پیش بینی ها، پروژه های عمرانی که در شهر اجرا می شود عمدتا با مشکلات زیرساختی لوله های گاز، آب و مخابرات مواجه می شود که در این راستا باید مدیریت شهری کمک حال باشد تا این مشکلات برطرف شود.

مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ادامه داد: هم اکنون قرارگاه به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور مشغول به کار است و در این راستا معاون استانداری زنجان نیز باید به شهرداری کمک کند و به نوعی دستگاه های متولی را هماهنگ کند تا مدیریت شهری بتواند مشکل معارضین را حل کند

طرح احداث راهسازی شهر زنجان موسوم به محور شهیدان کریمی، بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان بوده که در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریالی به منظور حل معضلات ترافیکی اجرا شده است.

طبق طرح ارائه شده محور شهیدان کریمی دارای چهار تقاطع در مسیر خواهد بود و کل پروژه نیز طوری ساخته خواهد شد که عارضه سطحی نداشته باشد.

این پروژه شهری امسال همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با محوریت قرارگاه خاتم الانبیا در غرب شهر زنجان کلنگ زنی شد ولی به دلیل برخی موانع و مشکلات از برنامه زمانبندی طرح، ‌عقب ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.