تور و خدمات سفر را از آژانس های مجوز دار دریافت کنید

معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: مسافران برای ایام نوروز تور و خدمات سفر را از آژانس‌های مجوز دار دریافت کنند.

 عربی معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: مسافران و گردشگران باید قبل از تهیه و خرید هرگونه تور و بسته خدمات سفر از طریق مراجعه حضوری یا فضای مجازی از دارا بودن مجوز فعالیت معتبر و نماد اعتماد الکترونیکی (ای نماد) اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: در همین راستا فهرست دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری معتبر و مجاز به فروش بسته سفر در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری (سادارا) به آدرس: ta.mcth.ir در دسترس همگان است.

عربی از مسافران خواست از مجاز بودن آژانس‌های مسافرتی از طریق اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اطمینان حاصل کرده و ادامه داد: تمامی دفاتر خدمات مسافرتی مجاز، به‌منظور ارائه هرگونه خدمات گردشگری اعم از تور، رزرو هتل و اخذ ویزا موظف به عقد قرارداد با مسافران هستند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: مسافران و گردشگران از طریق سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ می‌توانند شکایات خود به صورت ۲۴ ساعته در ایام تعطیلات نوروز ثبت و پیگیری کنند.

وی گفت؛ امیدواریم شهروندان و کسانی که قصد سفر دارند به توصیه‌های که مطرح شد توجه ویژه داشته باشند تا با مشکل خاصی رو به رو نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار