قهر مردم با صندوق‌های رای گفتمان دشمنان ایران است

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ادبیات و گفتمان دشمنان، ترک و قهر با صندوق‌های رای است، اما حضور پرشور مردم در این عرصه آن‌ها را نا امید خواهد کرد.

 بهمن سپهوند در نشست هم اندیشی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با موضوع "رقابت سالم، مشارکت پرشور و امنیت پایدار" در سالن جلسات این دانشگاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری چهار راهبرد را برای برگزاری انتخابات امسال مطرح کردند که اهمیت انتخابات کنونی در شرایط خاص امروزی را بیان می‌کند.

وی با طرح این سوال که چرا مشارکت پرشور در انتخابات مدنظر مقام معظم رهبری است افزود: علل و عوامل داخلی، منطقه ای، بین المللی و جهانی از مهمترین این دلایل هستند و بالغ بر ۳۰ کشور دنیا انتخابات جمهوری اسلامی را رصد می‌کنند.

سپهوند بیان کرد: سال ۵۷ بیش از ۹۸ درصد مردم به این انقلاب رای دادند و در جریان اغتشاشات، مجموعه حوادثی منجر به سوء استفاده دشمنان و اقدام آن‌ها به یارگیری شد، اما در انقلابی که پشتوانه و عقبه‌ای مردمی دارد حضور پرشور در انتخابات بهتر از هر انقلاب دیگری احساس می‌شود.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه استکبار مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده است ادامه داد: دشمنان و رقبا فضای کشور را رصد می‌کنند و گفتمان آن‌ها با مشارکت در انتخابات در تقابل است.

سپهوند با بیان اینکه لرستان ۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد تصریح کرد: این نمایندگان چنانچه با هم همصدا، یکدل و متحد باشند می‌توانند مشکلات بسیاری از استان را رفع کنند.

وی افزود: وحدت، انسجام، ایثار، رقابت سالم و حضور پرشور و حداکثری پای صندوق‌های رای، منجر به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در کشور خواهد شد.

دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان نیز در این نشست اظهار کرد: جامعه نخبگانی و دانشگاهی می‌توانند نقش مهم و موثری را در ترویج و تحقق گفتمان مشارکت حداکثری داشته باشند.

محمدرضا جعفری افزود: انتخابات با مشارکت حداکثری اثرات فراوانی از جمله افزایش همدلی و یکپارچگی بین ملت ایران و تقویت نقش و جایگاه مردم سالاری دینی خواهد داشت.

وی ادامه داد: دشمنان نظام به دنبال توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند بنابراین حضور حداکثری پای صندوق‌های رای موجب افزایش قدرت، وحدت و امنیت ملی در عرصه‌های داخلی و ملی و تشکیل یک مجلس قوی و مردمی خواهد شد.

جعفری بیان کرد: جامعه نخبگانی در شرایط کنونی و با توجه به تاثیرگذاری بر مردم، باید نهایت تلاش خود را در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات به کار گیرند تا شاهد انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده در کشور باشیم و دشمنان نظام روز به روز نا امیدتر شوند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

 

برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار