معتادین متجاهر بعد از ترک پاکبان می‌شوند؟

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: معتادین متجاهر بعد از ترک می‌توانند به عنوان پاکبان فعالیت کنند.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات به موضوع آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ سال است که برای رفع آسیب‌های اجتماعی قرارگاه اجتماعی تشکیل شده تا دستگاه‌ها برای رفع معضلات در این زمینه در کنار هم قرار گیرند.

وی در خصوص جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران گفت: بیش از ۲۴ هزار فضا برای معتادین متجاهر ایجاد شده و در حال حاضر ۵۰۰۰ ظرفیت خالی داریم. این در حالی است که وقتی وارد مدیریت شهری شدیم اعلام کردند که ۱۴ هزار ظرفیت در این زمینه کم است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه قبلا تهران در بحث مواد مخدر در رتبه یک جرایم قرار داشت، گفت:، اما در حال حاضر  اینطور نیست و این نشان می‌دهد که کلونی معتادین از بین رفته است و ما پاکسازی لازم را انجام دادیم.

احمدی صدر ادامه داد: معتادین متجاهر بعد از جمع آوری و ترک وارد گام صیانت شده و سپس وارد بازار اشتغال می‌شوند.

وی در خصوص استفاده از معتادین بعد از ترک به عنوان پاکبان در شهر تهران، گفت: در حال حاضر این افراد می‌توانند بعد از ترک به عنوان پاکبان مشغول به کار شوند و در این زمینه شرایط لازم وجود دارد.

وی به موضوع استخدام زباله گرد‌ها در شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری با در نظر گرفتن حقوقی این افراد را استخدام می‌کند و باید ایرانی هم باشند.

منبع: فارس

برچسب ها: پاکبان ، معتاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار