آمریکا: نگران ادامه گسترش برنامه هسته‌ای ایران هستیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است.

متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دیدار ابرام پیلی معاون نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین گفت: ابرام پیلی معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با گروسی در وین دیدار کرد و تقدیر واشنگتن از تلاش‌های آژانس بین‌المللی اتمی برای ارتباط با ایران در مورد تعهدات پادمانی این کشور را به وی اعلام کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد: ایران همچنان همکاری بسیار کمی با آژانس دارد. ما همچنان به شدت نگران ادامه گسترش برنامه هسته‌ای ایران به شکلی که هیچ هدف غیرنظامی ندارد، هستیم.

میلر مدعی شد: ما همچنین نگران ادامه غنی سازی اورانیوم در ایران در سطوح بالا هستیم و این موضوعات در مرکز گفت‌وگوی پالی و گروسی بود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره غیرقانونی شدن وی پی ان در ایران و واکنش و اقدام احتمالی آمریکا در این زمینه ادعا کرد: این آخرین اقدامی است که نشان می‌دهد حکومت ایران چقدر از مردم ایران و توانایی آن‌ها در دسترسی به اینترنت آزاد و اطلاعات هراس دارد.

میلر افزود: اختلالات در اینترنت که حکومت ایران در گذشته ایجاد کرده، برای اقتصاد این کشور میلیارد‌ها دلار ضرر داشته و دسترسی مردم به اطلاعات را محدود کرده است.

او گفت: حمایت از اینترنت آزاد در ایران همچنان ستون اصلی تلاش‌های ما در حمایت از حقوق بشر مردم این کشور خواهد بود. در طول اعتراضات ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ از هر سه ایرانی یک نفر از از ابزار امنیتی دیجیتال و ضد سانسور آمریکایی مانند وی پی ان ارائه شده توسط آمریکا استفاده کرد و این استفاده ادامه یافته است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال درباره اقدامات احتمالی آتی واشنگتن در این زمینه توضیحی نداد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعا‌های سیاسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان گفت که تمایل دارد برای پایان دادن به مسائل پادمانی، ماه آینده میلادی به ایران سفر کند.

 گروسی در گفتگو با خبرگزاری رویترز ادعا کرد که ایران به غنی‌سازی اورانیوم، فراتر از حد مورد نیاز برای استفاده صلح‌آمیز ادامه می‌دهد. وی افزود که می‌خواهد ماه آینده برای پایان دادن به شکاف میان آژانس و ایران به تهران سفر کند.

مدیرکل آژانس اتمی ادعا کرد که سرعت غنی‌سازی در ایران نسبت به پایان سال گذشته کمی کاهش یافته است، اما ماهانه ۷ کیلوگرم اورانیوم با خلوص ۶۰ درصد تولید می‌شود.

گفتنی است که مدیرکل آژانس اوایل دی ماه با انتشار گزارش تحریک‌آمیزی اعلام کرد که روند تولید اورانیوم غنی‌شده در ایران افزایش یافته است. بر اساس این گزارش ادعایی، ایران سرعت غنی‌سازی اورانیوم خود را با خلوص ۶۰ درصد تغییر داده و از تولید ۳ کیلوگرم به حدود ۹ کیلوگرم در ماه بازگشته است.

در این گزارش ادعایی، گروسی با اشاره به افزایش تولید اورانیوم غنی‌شده در نیروگاه‌های فردو و نطنز اعلام کرد: ایران تولید اورانیوم غنی شده با خلوص ۶۰ درصد در قالب هگزافلوراید را به حدود ۹ کیلوگرم در ماه، از پایان نوامبر افزایش داده است.

همان زمان محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان تصریح کرد که فعالیت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب ضوابط و توافقات پادمانی صورت می‌گیرد. وی گفت: ما همان غنای ۶۰ درصد را تولید می‌کردیم، نه کاری را تغییر دادیم و نه ظرفیت جدیدی ایجاد کردیم. این یک هیاهوی رسانه‌ای است تا فشار افکار عمومی دنیا از جنگ غزه منحرف شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران نیز اعلام کرد: رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اردیبهشت ماه سال آینده برای شرکت در پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان انرژی اتمی ایران و اولین کنفرانس بین المللی انرژی اتمی به تهران سفر خواهد کرد.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران اعلام کرده است: تعاملات ایران با آژانس در یک روال طبیعی ادامه دارد و در جهت رفع ابهامات و توسعه همکاری‌ها، گفتگو‌ها صورت می‌گیرد. آقای گروسی ابراز تمایل کردند برای سفر به ایران و این سفر در دستور کار ایشان است و در برنامه ما هم قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه در اردیبهشت‌ماه سال آینده سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای و اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای را برگزار می‌کنیم و از کشور‌های مختلف جهان برای حضور در این کنفرانس ابراز تمایل کرده‌اند و همچنین سال آینده پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان انرژی اتمی خواهد بود که از آقای گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز برای شرکت در این کنفرانس دعوت به عمل آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
نگران نباش نون ندارم هسته ای شد نون
Iran (Islamic Republic of)
بایدن مسئول جنایات اسرائیل در غزه است
۲۳:۰۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
بایدن مسئول جنایات اسرائیل در غزه است
«جو بایدن» و دولت آمریکا به همراه اشغالگران مسئولیت جنایاتی را که علیه مردم نوار غزه مرتکب می شوند، برعهده دارند.
Iran (Islamic Republic of)
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئول حمله شیمیایی به مارع در سوریه در سال ۲۰۱۵ بوده است
۲۰:۳۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئول حمله شیمیایی به مارع در سوریه در سال ۲۰۱۵ بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
با قدرت هر چه بیشتر بمب اتمی می سازیم و اسرائیل را هدف قرار می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
تجاوز مجدد آمریکا و انگلیس به یمن، اجرای قانون جنگل بود
۲۰:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
تجاوز مجدد آمریکا و انگلیس به یمن، اجرای قانون جنگل بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا ابر قدرت جهان باید هم نگران گسترش برنامه هسته‌ای کشورهای دیگر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ارسال سلاح و مهمات برای اسرائیل همدستی در جنایت‌های بین‌المللی است
۱۸:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
ارسال سلاح و مهمات برای اسرائیل همدستی در جنایت‌های بین‌المللی است
ارسال سلاح و مهمات برای اسرائیل برای استفاده در جنگ غزه نقض قوانین بین‌المللی و همدستی در جنایت‌های بین‌المللی است.
ما از تمام کشورها می‌خواهیم به نقش خود برای توقف فاجعه انسانی در غزه عمل کرده و از ارسال سلاح از جمله کمک‌های نظامی برای اسرائیل خودداری کنند.
از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر، آمریکا و هم پیمانانش از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و برای این رژیم تجهیزات نظامی می‌فرستند.
این درحالی است که کشتار مردم غزه در صد و چهلمین روز از جنگ ادامه دارد و به گفته وزارت بهداشت غزه رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۱۰ کشتار در غزه شده که به شهادت ۱۰۴ نفر و مجروح شدن ۱۶۰ تن دیگر منجر شده است. هنوز تعدادی از قربانیان زیر آوار هستند و رژیم اشغالگر مانع ورود آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی می‌شود.
آمار شهدا از آغاز جنگ غزه به ۲۹ هزار و ۵۱۴ نفر و آمار مجروحان به ۶۹ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا هیچ نشانه‌ای از ارسال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه ندارد
۱۸:۱۴ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا هیچ نشانه‌ای از ارسال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
سایبری ها اینقدر فشار آمریکا رو نخورید سکته نکنید یه وقت
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا صلاحیت سخن گفتن از حقوق بشر ندارد
۱۰:۳۴ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا صلاحیت سخن گفتن از حقوق بشر ندارد
دولت آمریکا هیچ صلاحیتی برای سخن گفتن از ارزش‌های والای حقوق بشر در دیگر کشورها را ندارد.
این گزارش هیچگونه مرجعیتی برای قضاوت و ارزش‌گذاری نسبت به‌ مقوله والای حقوق بشر در مناسبات بین‌المللی ندارد.
هیچ انتظاری از رژیم سلطه طلب آمریکا برای بیان حقائق و واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران نمی‌رود.
دولت آمریکا هیچ صلاحیتی برای سخن گفتن از ارزش های والای حقوق بشر در دیگر کشورها را ندارد.
آمریکا ریاکارانه در حالی خود را مدعی دفاع از حقوق بشر مردم ایران می‌داند که با انواع تحریم‌های ظالمانه، غیرقانونی و یکجانبه علیه ملت ایران، بطور نظام‌مند مشغول نقض فاحش حقوق بشر علیه ملت ایران است.
مضافا آنکه این رژیم بطور سازمان‌یافته‌ با حمایت از گروههای تروریستی، در کنار آنها و علیه مردم ایران ایستاده است.
رفتار پلیس آمریکا در اعمال خشونت علیه افراد و استفاده غیرقانونی از قوای قهریه، تبعیض ساختاری و هدفمند علیه سیاهپوستان به وسیله پلیس و دستگاه قضایی این کشور، نقض حقوق اقلیت‌ها و رنگین پوستان، سرکوب معترضان، رفتار خشونت‌آمیز با پناهجویان و زندانی کردن و رفتارهای غیرانسانی با آنها و کودکانشان، نقض حقوق بشر و تبعیض نژادی در زندان‌ها بخصوص زندان‌های ایالات جنوبی این کشور و برخورد برده گونه با زندانیان، تنها مواردی از نقض مستمر حقوق بشر در داخل آمریکاست که پیوسته مورد نگرانی جدی سازمانهای بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
ادامه گسترش برنامه هسته‌ای ایران هیچ ارتباطی و ربطی به متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار ندارد و تاکنون هم نداشته است. متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار باید بداند آمریکا جنایتکار دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۰۷:۵۶ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
نگران باشید و از این نگرانی به درک واصل شوید که لیاقت شما آدم کش ها بیشتر از این نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
انقدر فشار آمریکا رو نخورید سکته میکنید یه وقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه چه رویی دارید شما 30 هزار نفر رو قتل عام کردید حالا نگران انرژی هسته ای ایران هستید .بخوره تو اون سرت بمب هسته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
ما هم اصلا نفهمیدیم همه نظرات رو ی نفر نوشته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
امیدوارم از این نگرانی بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد
۰۰:۱۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
خود کرده را تدبیر نیست . از نگرانی باید بمیرید وقتی احمق ها را برای حکومت بر آمریکا انتخاب و حمایت میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آژانس هر سه ماه یک بار برای شورای حکام و هر شش ماه به شورای امنیت سازمان ملل گزارش می‌فرستد. گزارش مدیرکل دو بخش دارد که یک بخش مربوط به گزارش‌های پادمانی است که رفتار جاری صنعت هسته‌ای ما هم یک بخش از گزارش ایشان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
وال‌استریت ژورنال در گزارشی درباره ظهور ایران به منزله یکی از تأمین‌کنندگان جهانی تسلیحات، مدعی شد مشتریان تسلیحات کم هزینه و با فناوری پیشرفته ایران تهدیدی علیه منافع آمریکا و شرکای آن مثل اوکراین، و...محسوب می‌شوند. خدا را شکر می‌کنیم که با اراده جوانانمان از نداشتن سیم‌خاردار در جنگ تحمیلی به نقطه قدرت دفاعی امروز رسیده‌ایم که خود دشمن به پیشرفت ما اعتراف می‌کند و این تازه اول راه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
اسرائیل به جای پرداختن به احتمال جنگ با حزب‌الله لبنان بهتر است بر روی مذاکرات دیپلماتیک با نیروهای حماس متمرکز شود.چرا که حزب‌الله نه تنها در بعد رسانه‌ای و اظهارات علنی خود به ادامه جنگ در شمال تا زمان ادامه جنگ در غزه متعهد است، بلکه عملاً هم امروز این کار را انجام می‌دهد. پس اگر این جنگ گسترش پیدا کند برای اسرائیلی‌ها چیزی وحشتناک‌تر از آنچه فکر می‌کنند پیش خواهد آمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا برخلاف شعارهای خوبی که درباره ضرورت کنترل و توقف جنگ می‌دهد، در عمل با تجهیز کردن رژیم صهیونیستی به انواع سلاح و مهمات به دنبال فروش تسلیحات خود است و هیچ علاقه‌ای به پایان این جنگ ندارد. طرح دو دولتی پیشنهادی ایالات متحده هم در واقع به دنبال همین مهم است. با تشکیل دو دولت مستقل اسرائیل و فلسطین این منازعه تا ابد ادامه خواهد داشت و رقابت تسلیحاتی کشورها به دلایل سیاسی موجب سودآوری برای آمریکا می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
تشکر از حزب الله
۲۳:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
حزب الله پایگاه رژیم صهیونیستی در جولان را هدف حمله موشکی قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آیا مسخره نیست که تمام سوراخ سمبه‌های تاسیسات هسته‌ای کشور ما سانت به سانت و دقیقه به دقیقه بازرسی شود اما آژانس حتی اجازه نزدیک شدن به چند کیلومتری تاسیسات اتمی دیمونای اسرائيل را نداشته باشد. باید شرط گذاشته شود که بازرسی تاسیسات ما همزمان با بازرسی تاسیسات اسرائيل صورت بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
عربستان سعودی و امارات از سال فروردین ماه سال 1394 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در یمن آدم می کشند، موضع گیری وزیر خارجه سعودی درباره برنامه هسته‌ای ایران وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به بیان اظهارات ضدایرانی پرداخت، شرم آور و تاسف بار است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار با دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی بصورت غیر قانونی از توافق هسته ای برجام خارج شده است و هم برجام را ناقض کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
واشنگتن در جایگاهی نیست که در زمینه نحوه همکاری ایران و آژانس اظهارنظر کند. متاسفانه آژانس نیز تحت فشار آمریکا و رژیم صهیونیستی، برخورد سیاسی را جایگزین همکاری فنی کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا در جایگاهی نیست که در زمینه نحوه همکاری ایران و آژانس اظهارنظر کند
۲۳:۰۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا در جایگاهی نیست که در زمینه نحوه همکاری ایران و آژانس اظهارنظر کند
Iran (Islamic Republic of)
بزرگترین ناقض حقوق بشر نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد
۲۳:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
بزرگترین ناقض حقوق بشر نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد
‏درحالی‌که آمریکا خود به دلیل حمایت از اسرائیل یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر است، متهم کردن دیگران به نقض حقوق بشر و سپس وضع تحریم بر آنها، غیر قابل توجیه و غیر منطقی است.
Iran (Islamic Republic of)
عفو بین‌الملل پلیس آمریکا را به نقض فاحش حقوق بشر متهم کرد
۲۳:۰۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
عفو بین‌الملل پلیس آمریکا را به نقض فاحش حقوق بشر متهم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
انگلیس در امور داخلی ایران دخالت می‌کند
ما ملت ایران برجام نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
عربستان جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکار دیگر با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار وآلمان جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاراز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ،دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرده است.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 300 هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا سکوت نمی‌کرد.
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات عربستان سعودی سکوت نمی‌کرد.
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات امارات سکوت نمی‌کرد.
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ترکیه سکوت نمی‌کرد.
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل سکوت نمی‌کرد.
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات القاعده سکوت نمی‌کرد.
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات داعش سکوت نمی‌کرد.
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات گروه های تروریستی سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ژاپن هنوز هم در آتش بمب اتمی آمریکا می‌سوزد
۲۳:۰۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ژاپن هنوز هم در آتش بمب اتمی آمریکا می‌سوزد
آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 78 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
1 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی ازسال 1359 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی، ناامنی درعراق، منطقه خاورمیانه و جهان هستند.
2 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی عامل اصلی جنگ درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
3 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
4 - تروریست های منطقه خاورمیانه، جهان، حامیانشان و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.
بیش از هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
1 - رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید توضیح دهد آمریکا ازسال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه می کند؟
2 - رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید پاسخ دهد آمریکا ازسال 2001 تاکنون از منطقه خاورمیانه چه می خواهد؟
3 - آمریکا ازسال 2001 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی نیست و فقط به دنبال غارت نفت، بمباران، قتل عام، نسل کشی مردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و منافع خودش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
منافقین چگونه متولد شد؟ / حامیان گروهک تروریستی منافقین چه کسانی هستند؟ گروهک تروریستی منافقین درسال 1357 توسط فرانسه با هماهنگی، همدستی و همکاری صدام دیکتاتور، برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
چرا فرانسه ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است؟
ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزار شهید ایرانی+ فیلم
و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1357 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان برای همکاری با داعش
روزانه ۱۰۰ عنصر خارجی از مرز ترکیه به داعش ملحق می‌شوند.
انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند.
جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلیس دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون منبع تمام مشکلات خاورمیانه است.
اروپا جنایتکار از سال 1359 تاکنون منبع تمام مشکلات خاورمیانه است.
انگلس جنایتکار از سال 1359 تاکنون منبع تمام مشکلات خاورمیانه است.
عربستان سعودی جنایتکار از سال 1359 تاکنون منبع تمام مشکلات خاورمیانه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
جیمز کلورلی بی ادب وزیر خارجه انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
هر هفته 100 تروریست از ترکیه برای پیوستن به داعش وارد سوریه می‌شوند
شهروندان کشورهای اروپایی از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
سکوت در مقابل کشتار رفح در ذهن تاریخ ثبت می‌شود
۲۲:۴۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
سکوت در مقابل کشتار رفح در ذهن تاریخ ثبت می‌شود
آن‌ها که در مقابل نسل‌کشی اسرائیل در غزه و رفح سکوت کردند در ذهن تاریخ ثبت می‌شوند و آیندگان آن‌ها را قضاوت می‌کنند.
جنگ در نوار غزه از نیمه ماه پنجم هم عبور کرده و صهیونیست‌ها از آمادگی خود برای آغاز عملیات زمینی در رفح، جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، خبر می‌دهند. حمله زمینی ارتش اسرائیل به رفح از چند جهت دارای اهمیت است و توجه به هر یک از این ابعاد، علاوه بر اینکه وجهی از وجوه خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را، بیش از گذشته، آشکار می‌کند، با نشان دادن درماندگی صهیونیست‌ها در مقابله با مقاومت، مسیر آینده جنگ را کمی واضح‌تر از گذشته، تبیین خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
به آمریکا بگویید عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
امریکا بسوز و خاکستر شو از نگرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
۱۰ درصد کشته های جنگ غزه آمریکایی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
بمب اتم هم لازمه
همین جنایتهای شما و خونریزیهای زنان و اطفال و نوزادان و یاغیگریهایتان در جهان فقط و فقط به پشتوانه بمب اتمه
Iran (Islamic Republic of)
a.n
۲۱:۳۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
نگران باشید و از این نگرانی بمیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ما هم به شدت نگران پایگاه های نظامیان آمریکا در منطقه هستیم که مثل قارچ رشد میکنن، چرا کسی به نگرانی ما اهمیتی نمیده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا: ۶ پهپاد انصارالله یمن را در دریای سرخ سرنگون کردیم/ عبور کشتی‌های صهیونیست، آمریکایی و انگلیسی از دریای سرخ، خلیج عدن و دریای عمان ممنوع شد
Iran (Islamic Republic of)
نگران ادامه کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه هستیم
۲۰:۱۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
نگران ادامه کمک، حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا جنایتکار از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
جامعه جهانی برای توقف جنایت‌های جنگی رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه مسئولیت جدی دارد
تحولات اخیر در غزه نشان داد که ماهیت رژیم صهیونسیتی به چه میزان مبتنی بر جنایت و وحشی‌گری است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
نون خوردن ندارن مردم هرچی هست خرج مسیولین میشه
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۵۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
باید در مرحله اول برد موشک فتاح را به ۵۰۰۰ کیلومتر افزایش داد تا لندن و پاریس به احترامش ، تعظیم کنند .
در مرحله بعد به ۱۲۰۰۰ کیلومتر تا آمریکا خفه شود.
و در مرحله سوم کلاهک هسته ایی بر آن نصب شود تا واشنگتن هم به احترامش تعظیم کند.
Iran (Islamic Republic of)
تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن، اجرای قانون جنگل بود
۱۹:۵۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن، اجرای قانون جنگل بود
Iran (Islamic Republic of)
حمله آمریکا جنایتکار به عراق، اجرای قانون جنگل بود. حمله آمریکا جنایتکار به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
۱۹:۴۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
حمله آمریکا جنایتکار به عراق، اجرای قانون جنگل بود.
حمله آمریکا جنایتکار به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۴۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
نگران باش و عصبانی و از نگرانی و عصبانیت بمیر.
دولتمردان آمریکا بالفطره خبیث و جنایتکار هستند و اکنون بیش از هر زمانی این خباثت و جنایتکار بودن آنان بر همه جهان روشن است.
آمریکا تنها کشوری است که دو مرتبه از سلاح هسته ایی استفاده کرده و چند صد هزار نفر را به قتل رسانده. در صد سال اخیر هر نقطه جهان جنگی رخ داده یک پای آن دولت جنایتکار آمریکا بوده.
آمریکا کشوری است که ۴۰۰ سال قبل توسط دزدها و قاتلان و جنایتکاران و اراذل و اوباشی که از اروپا طرد شدند یا از چنگ قانون و برای،نجات از،زندان و اعدام،فرار کردند و به آن سرزمین رفتند ، ایجاد شد . آنهم با کشتن اقوام بومی آن سرزمین یعنی،سرخپوستان ساکن در آنجا.
این است که دولتمردان آمریکا بلا استثنا ء خبیث و ناپاک و جنایتکار هستند نسل در نسل.
Iran (Islamic Republic of)
حمله آمریکا جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود. حمله انگلیس جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
۱۹:۴۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
حمله آمریکا جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
حمله انگلیس جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل بر خلاف تدابیر دیوان لاهه به جنایات خود ادامه می‌دهد
۱۹:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
اسرائیل بر خلاف تدابیر دیوان لاهه به جنایات خود ادامه می‌دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
به تو چه مگه فضولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ایران برنامه هسته ای خود را با شدت تمام ادامه دهد دشمنان در کمین هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
بایدن خودش یک حیوان متجاوز است.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا همواره شریک اشغالگران فلسطین بوده است.
۱۹:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا همواره شریک اشغالگران فلسطین بوده است.
آمریکا هیچ زمانی یک میانجی بی طرف نبوده بلکه همواره شریک اشغالگران فلسطین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
زیردریایی های بدون سرنشین ایران که ترس را به جان آمریکا انداخت
۱۹:۲۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
زیردریایی های بدون سرنشین ایران که ترس را به جان آمریکا انداخت
Iran (Islamic Republic of)
عبور کشتی‌های صهیونیست، آمریکایی و انگلیسی از دریای سرخ، خلیج عدن و دریای عمان ممنوع شد
۱۹:۱۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
عبور کشتی‌های صهیونیست، آمریکایی و انگلیسی از دریای سرخ، خلیج عدن و دریای عمان ممنوع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه برابر مقابله تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گزینه ندارد و تاکنون هم نداشته است چرا؟

مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه برابر مقابله تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گزینه ندارد و تاکنون هم نداشته است چرا؟

مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه برابر مقابله تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گزینه ندارد و تاکنون هم نداشته است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
۱۸:۴۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
در پاسخ به حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
جو بایدن جنایتکار به همراه نتانیاهو جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در غزه بوده است.
ارتش اسرائیل، ارتش آمریکا، هر دو در جنگ غزه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
نامه امیرعبداللهیان به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره حملات غزه/ و این در حالی است که انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا به همراه آمریکا از 15 مهرماه تاکنون همه جانبه از صهیونیست ها در غزه جنگ کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
جمهوری اسلامی بمب اتمی دارد و قوی ترین بمب اتمی جهان را دارد ودر وقتش آمریکا و انگلیس جنایتکار و رژیم کودک کش صهیو نیستی را از عرصه گیتی و جهان مادی حذف خواهد کرد ودیگر کافری در جهان باقی نخواهد ماند ۱۰۰ هزار موشک بالستیک قدرتمند با حمل کلاهک اتمی دوربرد نقطه زن به سمت آمریکا انگلیس جنایتکار و اراضی اشغالی رژیم نجس وکثیف کافر صهیو نیستی برپا روانه و آماده شلیک می باشد زاویه سمت گرا وزاویه تیر برد آن بسته شده است و منتظر دستور خداوند امام زمان و مقامات بلند پایه ارتش و سپاه هست....
Iran (Islamic Republic of)
دولت‌های آمریکا، انگلیس و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
۱۸:۴۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
دولت‌های آمریکا، انگلیس و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا غلط کرده اول خودش را اصلاح کند
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
۱۸:۴۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
قربانیان آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم-1
کارنامه کشتار آمریکا در 37 کشور دنیا + فیلم و عکس

آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم و به نام دموکراسی، سیاست‌هایی را اتخاذ کرده که جان بیش از 20 میلیون نفر را گرفته است.


گروه بین‌الملل مشرق- خلاصه گزارش: جنگ جهانی دوم با بیش از 73 میلیون قربانی، قطعاً یکی از مرگ‌بارترین روی‌دادهای معاصر ما بود. با این حال، آمریکایی‌ها بعد از جنگ جهانی دوم، سیاست‌هایی در پیش گرفتند که به کشته شدن 20 تا 30 میلیون نفر، یعنی حدود یک سوم از قربانیان جنگ جهانی انجامید. مسلماً این شمار قربانی برای هیچ کشور دیگری قابل‌تصور نیست. جنگ‌های مستقیم و غیرمستقیم آمریکا در افغانستان، اندونزی، پاکستان، سودان، عراق و کشورهای دیگر جان میلیون‌ها نفر را گرفته و کشور ما نیز با بیش از 260 هزار شهید، یکی از قربانیان همین جنگ‌ها بوده است. آمریکایی‌ها نه تنها خود غیرنظامیان و کودکان را به خاک و خون کشیده‌اند، بلکه به حکومت‌های تحت حمایتشان روش‌های شکنجه و ترور را آموزش داده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ماهم نگران صلاح هسته ای امریکا هستیم پس باید داشته باشیم.اعتقاد به استفاده از بمب اتم ندارنم ولی نشانه رفتن چند کلاهک هسته ای به سمت اسراییل کنترل کننده هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
و ما هم بارها به سران آمریکا و هم کشورهای اروپایی هشدار دادیم نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی حق حضور در دریای را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
می‌دانیم که اگر حمایت آمریکا جنایتکار از صهیونیست ها جنایتکار نبود، شاهد این حملات در سوریه، لنبان و غزه نبودیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
تصاویر ۵ مستشار سپاه پاسداران که در حمله اسرائیل به شهادت رسیدند سپاه پاسداران جنایات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ائتلاف تحت رهبری آمریکا طی بیانیه‌ای رسما اعتراف کرد که از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده است. ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش دیروز با صدور بیانیه‌ای، رسما اعتراف کرد که جنگنده‌ها و نظامیان این ائتلاف از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده‌اند. هر چند بر اساس گزارش منابع عراقی و سوری، شمار غیر نظامیانی که قربانی حملات ائتلاف شده‌اند، بسیار بیشتر از تعداد ذکر شده است، ولی این آمار که رقم بالایی است، را خود ائتلاف مذکور رسما منتشر کرده است. «دوناتلا رویرا» یکی از مشاوران ارشد سازمان عفو بین‌الملل، ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا را به دلیل انکار تعداد واقعی تلفات غیرنظامیان در عراق و سوریه، مورد انتقاد قرار داد. جنگنده‌های آمریکایی بیشتر از همه ، در شهرهای «موصل» عراق و «رقه » سوریه مرتکب جنایت علیه بشریت شده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
بیش از ۸۰۰ هزار نفر در غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی با قطحی و گرسنگی روبه رو هستند
Iran (Islamic Republic of)
هفت حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
۱۸:۳۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
هفت حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
1 - آمریکا جنایتکار
2 - انگلیس جنایتکار
3 - فرانسه جنایتکار
4 - عربستان سعودی جنایتکار
5 - امارات جنایتکار
6 - ترکیه جنایتکار
7 - اسرائیل جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
انگلیسی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
شهروندان انگلیسی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه از راه کانادا وارد ترکیه می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ دوستان جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار حامی اصلی گروهک تروریستی پ.ک.ک هستند.
جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ایران خرج و بودجه رو از جیب مردم توی بورس تامیین میکنه ... ایران امروز ضعیف ترین کشور دنیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون در سوریه و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 5 ماه است که بیش از 450 تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
مجلس شورای اسلامی از سال 1357 تاکنون نتوانسته است که جنایات وحشیانه وحشی گری وغیر انسانی گروهک تروریستی ضد انقلاب را بررسی، پیگیری و رسیدگی کند چرا؟
مجلس شورای اسلامی از سال 1360 تاکنون نتوانسته است که جنایات وحشیانه وحشی گری وغیر انسانی گروهک تروریستی منافقین را بررسی، پیگیری و رسیدگی کند چرا؟

مجلس شورای اسلامی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صدام و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله متأسفانه هنوز هم نتوانست بررسی، پیگیری و رسیدگی کند چرا؟

مجلس شورای اسلامی از سال 1360 تاکنون نتوانسته است که جنایات وحشیانه وحشی گری وغیر انسانی گروهک تروریستی منافقین را بررسی، پیگیری و رسیدگی کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
مدعیان حقوق بشر از سال 2011 تاکنون به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.

از سال 2011 تاکنون گروهک تروریستی داعش در خدمت آمریکا است. از سال 2011 تاکنون گروهک تروریستی داعش در خدمت رژیم صهیونیستی است.
Iran (Islamic Republic of)
از سال 2011 تاکنون داعش جنایتکار همانند آمریکایی‌ها جنایتکار به دنبال کشتار زنان و کودکان بی گناه است.
۱۸:۲۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
از سال 2011 تاکنون داعش جنایتکار همانند آمریکایی‌ها جنایتکار به دنبال کشتار زنان و کودکان بی گناه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
چرا سازمان ملل در این مدت 5 ماه است که متأسفانه در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟
چرا شورای امنیت سازمان ملل در این مدت 5 ماه است که متأسفانه در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟
چرا شورای حقوق بشر سازمان ملل در این مدت 5 ماه است که متأسفانه در برابر جنایات اسرائیل و آمریکا در غزه سکوت کرده است؟
Iran (Islamic Republic of)
سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
۱۸:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو
حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید
1 - آمریکا
2 - کشورهای اروپایی
3 - عربستان سعودی
4 - امارات
5 - ترکیه
6 - اسرائیل
7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا
8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
رژیم صهیونیستی در پشت حمله تروریستی کرمان است/ ایران هم باید 100 درصد فقط از شهروندان اسرائیلی انتقام بگیرد.
۱۸:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی در پشت حمله تروریستی کرمان است/ ایران هم باید 100 درصد فقط از شهروندان اسرائیلی انتقام بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
مجری بی ادب شبکه GUNAZ TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، اروپا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا در ترور ۱۳دی‌ماه کرمان و حمله به در مراسم سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس نقش دارد و دست داشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ادعای کاخ سفید: خواهان کاهش تنش در خاورمیانه هستیم/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است/ حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن/ یک شبکه یمنی گزارش داد آمریکا و انگلیس در اقدامی جدید منطقه‌ای را در غرب یمن مورد حمله قرار داده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و مزدورانشان از 5 فروردین ماه سال 1394 تاکنون تاکنون مسئول کشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن بودن و هنوز هم هستند.
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون مسئول کشتار مردم غزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
داعش جنایتکار بدون حمایت آمریکا جنایتکار ۱۰ دقیقه هم دوام نمی‌آورد.
داعش جنایتکار بدون حمایت اروپا جنایتکار ۱۰ دقیقه هم دوام نمی‌آورد.
داعش جنایتکار بدون حمایت ترکیه جنایتکار ۱۰ دقیقه هم دوام نمی‌آورد.
داعش جنایتکار بدون حمایت اسرائیل جنایتکار ۱۰ دقیقه هم دوام نمی‌آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
حمله آمریکا جنایتکار به مراکز مقاومت اسلامی در عراق، حمایت از اسرائیل، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
دولت عراق اقدامات فوری برای اخراج نظامیان آمریکایی انجام دهد.
دولت سوریه اقدامات فوری برای اخراج نظامیان آمریکایی انجام دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ادعای وزیر خارجه انگلیس: تهران به حماس، حزب‌الله و حوثی‌ها سلاح می دهد/ انگلیس جنایتکار هم همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به رژیم کودک کش سعودی، امارات، رژیم کودک کش صهیونیستی، القاعده، داعش، تکفیری ها و تروریست‌ها سلاح می دهد چرا؟

آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون به همراه مزدورانشان به دنبال درگیری با ایران بوده است.
انگلیس جنایتکار از سال 1359 تاکنون به همراه مزدورانشان به دنبال درگیری با ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
مشت آهنین
۱۸:۵۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
یکی نیست به این جنایت کارها بگه که در این چند سال به اندازه چند بمب اتم در میانمار ،سوریه ،عراق،غزه،لبنان،یمن،افغانستان،
......... آدم کشتید،بعد طلبکار همه هم هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
برو جلوش بگیر خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
جالبه
اینا ادعای ابر قدرتی داشتند!!!
عین خر توی گل گیر کردن!
پوشالی بودن غرب، برجسته شده است.
۱۲۳۴
آخرین اخبار