کشف یک و نیم میلیارد تومان نوشت افزار قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، از کشف ۸۵ هزار قلم نوشت‌افزار قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱.۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری  رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف یک انبار قاچاق کالا در محدوده خیابان شهید رجایی شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با اقدامات بعدی مشخص شد مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق توسط رانندگان خودرو‌های شوتی از جنوب کشور به این مکان منتقل و قاچاقچیان قصد دارند این اموال را در بازار توزیع کنند.

وی افزود: با هماهنگی از سوی مرجع قضائی، پلیس به محل مذکور اعزام و در بازرسی از محل مقادیر انبوهی نوشت افزار خارجی قاچاق و فاقد اسناد گمرکی مطابق با قانون کشف و ضبط و در این خصوص یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سرهنگ افشاری تصریح کرد: در این بازرسی ۱۸ هزار عدد ماژیک، ۱۱ هزار و ۵۲۰ خودکار و بیش از ۵۰ هزار انواع نوشت افزار دیگر کشف شد که کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش اموال مکشوفه را یک و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در پایان با اشاره به این که کالای قاچاق به وضعیت اقتصادی بازار کشور لطمه وارد می‌کند و باید به شدت با این مساله برخورد شود، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار