سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری استان سمنان خبرداد:

تهران در صدر مقاصد سفر خودرو‌های پلاک استان سمنان

مقیمی از ایوانکی_ شریف آباد به عنوان پرترددترین محور این استان در بهمن ماه خبر داد و گفت: تهران، مازندران و خراسان رضوی سه استان در صدر مقاصد سفر خودرو‌های پلاک استان سمنان بودند.

مقیمی سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری استان سمنان گفت: به طور متوسط روزانه ۲۱ هزار و ۲۲۰ تردد در این محور طی بهمن ماه ثبت شده است.

وی با اشاره به مقصد سفر خودروهای پلاک استان سمنان افزود: تهران با ۲۷ درصد در صدر مقاصد سفر خودروهای پلاک استان سمنان در بهمن ماه بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: استان های مازندران با ۲۶ درصد و خراسان رضوی با ۱۸ درصد بعد از تهران به تربیب رتبه دوم و سوم بیشترین مقاصد سفر خودروهای با پلاک استان سمنان را در بهمن ماه به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: هم چنین استان گلستان با هفت درصد، قم با پنج درصد در رتبه های چهارم و پنجم بیشترین مقاصد سفر خودروهای پلاک استان سمنان در بهمن ماه امسال بودند.

مهندس مقیمی یادآوری کرد: ۱۷ درصد باقیمانده خودروها در بهمن ماه نیز مربوط به سایر استان های کشور بوده است.

وی از ثبت یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۶۷۲ تردد در محورهای ورودی این استان در بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور میانگین در هر ساعت یک هزار و ۹۶۲ تردد در محورهای استان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.