راه‌اندازی مرکز «وصال شیرین» در همدان

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان از راه‌اندازی مرکز «وصال شیرین» در استان همدان تا قبل از پایان سال خبر داد.

میلاد مرادی از راه‌اندازی مرکز وصال شیرین در استان همدان خبر داد و گفت: اقدام خوبی که انجام شده در استان همدان ایجاد مرکز وصال شیرین به منظور تسهیلگری در امر ازدواج و کاهش هزینه‌ها بوده که سعی می‌شود قبل از پایان سال افتتاح شود.

او با بیان اینکه نگاه این مرکز کاهش هزینه‌های ازدواج است،گفت: در این مرکز تعدادی تالار، گل‌فروشی، آتلیه و اسناد رسمی ازدواج طرف قرارداد با اداره جوانان داریم که با تخفیفات ویژه به کاهش هزینه‌های ازدواج کمک خواهند کرد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه برگزاری کارگاه پیش از ازدواج رایگان برای جوانان از دیگر برنامه‌های هفته جوان در استان همدان است، گفت: کارگاه‌های پیش از ازدواج دو ساعته با اساتید توانمند برای گروه‌های ۳۰ تا ۴۰ نفره برگزار خواهد شد. سرفصل‌های متفاوتی در این زمینه وجود دارد که کارگاه‌ها به شکل مستمر ادامه دارد.

این مسئول با تأکید بر اینکه در کارگاه‌های ازدواج بحث‌های آموزشی رقم می‌خورد، گفت: مراکز مشاوره در کنار بحث آموزش کار مشاوره انجام می‌دهند که خروجی مرکز مشاوره و کارگاه‌های پیش از ازدواج وارد مراکز همسان‌گزینی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سکه گران است