انصراف ۲۴ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان زنجان

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۲۴ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از آغاز فرآیند انتخابات در حوزه‌های انتخابیه این استان از ادامه رقابت منصرف شدند.

ولی الله رحیمی دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه  ۲۴ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان زنجان انصراف دادند گفت: بر این اساس ۱۵ نفر در حوزه انتخابیه زنجان، یک نفر در حوزه انتخابیه خدابنده، یک نفر در ابهر و هفت نفر در حوزه انتخابیه ماهنشان انصراف خود را اعلام کردند.

وی در خصوص نصب عکس و بنرهای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی غیر از مکان های تعیین شده، اضافه کرد: نصب بنرها در مکان های دیگر نوعی تخلف محسوب می شود.

این مسول ادامه داد: هم اکنون شهرداری مکان هایی برای تبلیغات کاندیداها تعیین کرده و همچنین مکان هایی نیز از سوی مراکز دولتی اعلام شده است که نامزدها می توانند از آنها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه به طور قطع مراجع ذی ربط تخلفات احتمالی در این بخش را به دقت رصد می کنند، اظهار داشت: به طور معمول تذکرات لازم به تخلفات احتمالی داده می شود که در صورت تکرار برخورد لازم با آنها انجام می گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان یادآور شد: طبق برنامه ریزی ها، یک هزار و ۴۳۸ نقطه شهری و روستایی استان جهت اخذ رای در روز ۱۱ اسفندماه امسال، شناسایی شده و پیش بینی لازم برای شرایط جوی نامناسب یا دیگر نیازهای احتمالی از قبیل وسایط نقلیه مورد نیاز و حتی یک فروند بالگرد صورت گرفته است.

رحیمی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در استان اندیشیده شده است، ‌افزود: انتخابات در این دوره در یک هشتم از حوزه‌ها الکترونیکی انجام می شود و در استان زنجان نیز انتخابات در حوزه زنجان و طارم به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ۲۶۰ نفر از چهار حوزه انتخابیه استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال رقابت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.