لیست ائتلاف نخبگان ایران در استان فارس مشخص شد

پس از مدت‌ها بررسی رزومه افراد متقاضی حضور در لیست ائتلاف نخبگان ایران، در سه حوزه انتخابیه استان فارس به جمع بندی رسید.

محمد صادقی، دبیر ائتلاف نخبگان ایران در استان فارس در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت به کارگیری مناسب سرمایه فکری برای توسعه و پیشرفت کشور و فرمایشات و حمایت‌های مقام معظم رهبری (دامت افاضاته) از جامعه نخبگان، لیست ائتلاف نخبگان ایران در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه کشور ارائه شده است.

او ادامه داد: به همین منظور رزومه متقاضیان حضور در لیست ائتلاف نخبگان ایران در استان فارس با دقت توسط شورای مرکزی استان بررسی و در چهار حوزه انتخابیه، به گزینه‌های مدنظر رسیدیم.

به گفته صادقی، در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، سرلیست دکتر منصوره طاهری با کد انتخاباتی ۶۲۶ قرار گرفته و سه نفر دیگر شامل دکتر محمدرضا معصومی با کد انتخاباتی ۸۳۲، فرهاد استخر با کد انتخاباتی ۱۵۶ و کارشناس ارشد سجاد احصایی با کد انتخاباتی ۱۳۱ می‌شود.

دبیر ائتلاف نخبگان ایران در استان فارس در خصوص سه حوزه دیگر عنوان کرد: در حوزه انتخابیه جهرم و خفر دکتر عبدالرضا رحمانیان کوشککی، حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا کارشناس ارشد محمد رحمانی و در حوزه انتخابیه اقلید دکتر سید سجاد موسوی در لیست ائتلاف نخبگان ایران در استان فارس قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار