برگزاری بیش از ۵۵۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارت‌های حرفه‌آموزی در مهاباد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۵۵۰ هزار نفر ساعت آموزش زیر نظر مربیان مجرب در این مرکز به متقاضیان مهابادی ارائه شده است.

صلاح حان احمدزاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی نیز در آیین تودیع و معارفه رئیس فنی و حرفه ای مهاباد، گفت: بیش ۵۵۰ هزار نفر ساعت امسال آموزش مهارت‌های حرفه‌آموزی در مهاباد برگزار شده که حدود ۲ برابر سهمیه ابلاغی شهرستان است.

وی اضافه کرد: در مقایسه با عملکرد دولت سیزدهم با دوره‌های قبلی ۳۶ درصد در بخش دولتی و ۶۹ درصد در بخش آموزشگاه‌های آزاد افزایش عملکرد در آموزش مخاطبان حاصل شده‌است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این آیین گفت: مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای مهاباد به عنوان نخستین مرکز استان دارای قدمت طولانی بوده که نیاز است با تامین اعتبارات ملی نسبت به بازسازی آن اقدام شود.

وی همچنین تاکید کرد: اهدای گواهی‌های فنی و حرفه‌ای باید به دقت و به افراد واجد شرایط داده شود تا در نهایت مهارت‌آموزان فرصت اشتغال‌زایی را در جامعه را پیدا کنند.

در این آیین ضمن تجلیل از خدمات «محمود کریم دخت» مدیر سابق، «هیمن هرمز یاری» به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهاباد معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.