حمام تاریخی باغ لله مرکز درمانی سنتی می شود

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: حمام باغ لله به مرکز طب ایرانی تبدیل می شود.

امیر حسن‌زاده در شوراى ادارى استان گفت: رتبه بهبود فضای کسب و کار کرمان در سال‌جاری با تلاش تیم اقتصادی استان از ۳۱ به ۵ ارتقا یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: نمایشگاه‌های تخصصی در کرمان برگزار می‌شود و اولین جشنواره و نهمین نمایشگاه قالی کرمان از یکم تا چهارم اسفندماه جاری برگزار شد که یکی از بهترین‌های کشور بود.

حسن‌زاده خواستار حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی در نمایشگاه‌های تخصصی شد و با تذکر نسبت به حضور کمرنگ آن‌ها در این برنامه‌ها گفت: وقتی مدیران و کارکنان ادارات به نمایشگاه‌ها بیایند و نقاط ضعف و قدرت را از نزدیک ببینند، برای توسعه استان و همچنین در زمان حضور جلسات به نحو بهتری می‌توانند، فکر کنند و تصمیم بگیرند.

وی که در بسیاری از نمایشگاه‌های داخل و خارج استان حضور فعالی دارد، یادآور شد: دو بار به نمایشگاه قالی کرمان رفتم و اطلاعاتی به‌اندازه دو کتاب نفیس به‌دست آوردم.

حسن‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مرکز استان به‌عنوان ویترین سرمایه‌گذاری‌ست، بیان داشت: فرمانداران و شهرداری‌ها باید هرچه سریع‌تر بسته‌های سرمایه‌گذاری را به ما بدهند.

وی ابراز داشت: بخش خصوصی با توجه به ارتقای رتبه بهبود فضای کسب و کار کرمان به ۵ کشوری به‌صورت مرتب وضعیت استان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را رصد می‌کند و باید بسته‌های مناسبی را به آن‌ها ارائه بدهیم. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: یک سرمایه‌گذار معدنی را پای کار احیای حمام تاریخی باغ له‌له کرمان آوردیم که بسته سرمایه‌گذاری این مجموعه به‌دستم رسیده است و حمام باغ له‌له با اجرای این پروژه تبدیل به مرکز طب درمانی و ماساژدرمانی کشور می‌شود.

حسن‌زاده در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم زیباسازی نمای ادارات در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز بیان داشت: اداراتی که در یک مسیر قرار دارند برای زیباسازی با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

منبع فارس

برچسب ها: نمایشگاه ، کسب و کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار