افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی و عمومی

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز گفت: با افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی و عمومی و اختصاص بیشتر خودرو‌های برقی باید سهمیه خوبی برای شیراز در نظر گرفته شود؛ چراکه شیراز در عمل قطب جنوب کشور محسوب می‌شود و می‌تواند یک محور و پل ارتباط گردشگری برای کشور باشد.

رضا محمدیان در آیین افتتاح ایستگاه دولت و رحمت خط ۲ مترو و پل شماره ۳ احمد بن موسی (ع) -نواب-کمربندی گفت: شیراز شهر مردمان ادیب، فهیم، بااخلاق و پایتخت فرهنگ و ادب و هنر است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، شیراز و فارس در قله و سومین حرم اهل‌بیت (ع) است.

او افزود: بیش از نیمی از جمعیت شیراز به دلیل مهمان‌نوازی مردم و اخلاق محوری آن‌ها از استان‌ها و شهرستان‌های دیگر واردشده‌اند و همچنین چند صد هزار نفر رفت‌وآمد فصلی به این شهر دارند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه خطوط ۲، ۳ و شروع عملیات خط ۴ و اتصال خط یک به ۴ در چهار محور در حال اجرا است، یادآور شد: باید از سوی دولت برای اختصاص اوراق مشارکت و کمک اعتباری اقدامات بیشتری انجام گیرد.

محمدیان اضافه کرد: در بحث واگن در خط دو مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شده تا میزان خدمت‌دهی این خط بیشتر شود.

او معتقد است با افزایش اعتبار و اوراق مشارکت در حوزه‌های حمل‌ونقل ریلی، حمل‌ونقل عمومی و اختصاص بیشتر خودرو‌های برقی باید سهمیه خوبی برای شیراز در نظر گرفته شود؛ چراکه شیراز در عمل پایتخت جنوب کشور محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای شهر شیراز گفت: شیراز موردتوجه بیشتر کشور‌های حوزه خلیج‌فارس است و این کلان‌شهر می‌تواند یک محور و پل ارتباط گردشگری برای کشور باشد.

او عنوان کرد: در هیئت دولت تلاش شود که سهمیه استان فارس و آنچه در شأن مردم است دیده شود و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار