شناسایی و انهدام باند حرفه‌ای سارقان طلاجات منزل در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند سارقان حرفه‌ای طلاجات منازل در استان خبرداد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی منبی بر سرقت از منزل آنان به شیوه تخریب درب آپارتمان‌ها، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی تعداد ۳ باند سارقان حرفه‌ای و سابقه دار غیربومی به تعداد ۹ نفر که با ۳ دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ و خودروی تیبادو جهت انجام سرقت طلاجات منزل وارد شهرستان بندرعباس شده بودند شناسایی و در سه عملیات منسجم با اشرافیت کامل هر ۳ باند دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی بعمل آمده به ۱۶ فقره سرقت منازل آپارتمانی شهروندان اقرار کردند که در بازرسی از خودرو‌های این باند مقدار ۴۰۰ گرم طلاجات مسروقه و تعداد زیادی ساعت‌های مچی گرانبها، لب تاب و دیگر اموال قیمتی که توسط سارقان سرقت شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این که متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شدند به عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان توصیه کرد: حتی الامکان اموال قیمتی و باارزش خود شامل طلاجات، سکه، ارز و... را به صندوق امانات بانک بسپارند، به هنگام خروج و ترک منزل از خاموش کردن کلیه چراغ‌های منزل خودداری کرده و جهت حفاظت از منزل خود همواره از سیستم‌های ایمنی از قبیل نصب دزدگیر، دوربین مداربسته، استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.