داوطلب مجلس خبرگان:

در مجلس خبرگان صدای مردم آذربایجان‌غربی بودم

نامزد نمایندگی مجلس خبرگان آذربایجان غربی گفت: در مدت ١٢ سال فعالیت در مجلس خبرگان رهبری صدای مردم استان بودم.

نامزد مجلس خبرگان رهبری آذربایجان غربی در نشست صمیمی با خبرنگاران با اشاره به تاریخچه زندگی خود و دریافت مقطع دکتری و مسوولیت‌های مختلف دانشگاهی گفت: در دوره‌های چهارم و پنجم به عنوان نماینده مردم شریف استان آذربایجان غربی افتخار حضور در مجلس خبرگان رهبری را داشتم و در حال حاضر هم نامزد ششمین دوره شدم تا بلکه با لطف خدای متعال و همراهی و رای اعتماد مجدد شهروندان عزیز استانی بتوانم در خدمت عموم مردم باشم. 

آیت اله دیرباز افزود: برابر اصل ۱۰۸ قانون اساسی انتخاب رهبری و نظارت بر تداوم و اوصاف رهبری بر عهده نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری می باشد. 

وی ادامه داد: در مدت ١٢ سال فعالیت در مجلس خبرگان رهبری و طی سفر به مناطق و دیدار‌های مختلف با عموم مردم آذربایجان‌غربی در حوزه توسعه استان و شاخص‌ها با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حضور مستمر در استان و آسیب شناسی مشکلات تلاش کرده ام تا صدای مردم در عرصه ملی باشم. 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وضعیت شاخص های توسعه در استان آذربایجان غربی گفت: فاصله شاخص‌ها وقتی می‌تواند قابل جبران باشد که در حوزه‌های مختلف با تعامل همگانی و جهش توسعه‌ای حرکت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.