انتخاب اصلح در تقویت پایه‌های نظام اسلامی موثر خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: انتخاب اصلح در تقویت پایه‌های نظام اسلامی، کمک به پیشرفت کشور و تقویت امنیت پایدار موثر خواهد بود.

 آیت‌الله مصطفی محامی در همایش جهاد تبیین ویژه هیأت امنا، خادمان و ائمه جماعت اماکن مذهبی زاهدان، اظهار کرد: اجر و پاداش خادمان مساجد نزد خداوند متعال محفوظ است و خداوند هیچ‌گاه ارائه پاداش آن را فراموش نمی‌کند.

وی افزود: هر کاری که برای روشن نگه داشتن خانه خدا و مراکز دینی و مذهبی بردارید در دستگاه خداوند متعال گم نخواهد شد.

امام جمعه زاهدان گفت: انسان‌ها متفاوت هستند و خداوند متعال به هر کس ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی داده و حال خود قصد دارد آنچه را که به ما داده با سودی چند صد برابر از ما بگیرد و شما خادمان مساجد باید قدر خود را بدانید که توفیق دارید در امر مساجد کارگزار خدا باشید.

وی اذعان کرد: کارگزاری برای خدا یعنی هر کجا کار برای خدا باشد ما پای کار باشیم و در شرایط کنونی ما ۲ مناسبت مهم پیش رو داریم که یکی انتخابات‌ است و اگر پر شور برگزار و انتخاب اصلح داشته باشیم در تقویت پایه‌های نظام اسلامی، کمک به پیشرفت کشور و تقویت امنیت پایدار موثر خواهد بود و برعکس اگر مشارکت نداشته و انتخاب اصلح نداشته باشیم دشمن شاد خواهد شد و با توطئه‌های بیشتر حملات بیشتری را در نظر می‌گیرد و امنیت ما را خدشه دار می‌کند.

فعالیت ویژه مساجد، هیأت‌ها و حسینیه‌ها در ماه مبارک رمضان

آیت‌الله محامی تصریح کرد: مناسبت دوم ماه بهارقرآن را در پیش داریم که فرصت مناسبی برای تبلیغ دین و فصل جدیدی برای ارتباط با خداوند متعال است و مساجد، هیأت‌ها و حسینیه‌ها باید در ماه مبارک رمضان فعالیت ویژه داشته باشند.

وی افزود: برخی حسینیه‌ها تنها در یک ایام خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند اما باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا این مراکز دینی در طول سال مورد استفاده قرار گیرد و فعالیت‌های مختلف داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید سعی شود در هر یک از مساجد سه وعده نماز به جماعت اقامه شود و ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای شروع این کار است.

وی بیان کرد: زمانی توفیق اطاعت از خداوند متعال را پیدا می‌کنیم که خلوص نیت داشته باشیم چرا که خلوص نیت است که کیفیت کار را بالا می‌برد و خداوند متعال به خلوص نیت کار برکت می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.