برگزاری روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده

در مراسمی که به مناسبت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده برگزار شد، از تعدادی از واحد‌های تولیدی و خدماتی حامی حقوق مصرف کننده تجلیل شد.

محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، در مراسم که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، از اهمیت حمایت از حقوق مصرف کننده یاد کرد و گفت : حمایت از حقوق مصرف کننده صرفا به معنای عدم کم فروشی و گرانفروشی نیست، بلکه در تمام زنجیره تامین تا توزیع باید مد نظر قرار گیرد.

وی توجه به مواردی مانند خدمات پس از فروش، تامین به موقع کالا، کیفیت، داشتن قیمت مناسب و... را از مصادیق بارز توجه به حقوق مصرف کنندگان دانست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی و خدماتی حامی حقوق مصرف کننده از اوایل امسال و در چارچوب شاخص‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان آغاز شد، گفت: در نهایت با بررسی کمیته فنی که متشکل از ۱۱ دستگاه است، ۲۳ واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی به عنوان حامی حقوق مصرف کننده معرفی شدند.

وی سپس اشاره‌ای به تدابیر در نظر گرفته شده برای تنظیم بازار ایام پایان سال داشت و خاطرنشان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از ۱۹ تا ۲۷ اسفند در کرمانشاه دایر خواهد شد.

مدیرکل صمت استان از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز از ۱۵ اسفند تا پایان فروردین ماه خبر داد و افزود: با همکاری جهاد کشاورزی، ۲۱ غرفه عرضه مستقیم کالا، اقلام مورد نیاز مردم را با تخفیف مناسب تا پایان فروردین عرضه خواهند کرد.

دارابی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید و عنوان کرد: یازدهم اسفند باید به نمادی برای همبستگی ملی و روز یاس و ناامیدی برای معاندین تبدیل شود.

در این مراسم واحد‌های نمونه حامی مصرف کننده معرفی و از آن‌ها تجلیل شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.