واکنش عالیشاه درباره اثرات جادوگری در رختکن پرسپولیس

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیدا شدن برگه‌های مربوط به خرافات و ورد در رختکن سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: قبل از صحبت درمورد بازی باید بگویم هر دم از این باغ بری می‌رسد. متاسفانه شاهد مسائلی بودیم که فرهنگ اشتباه و مشکل بزرگی است که مانند یک آفت ریشه در فوتبال ما زده است‌. نمی‌دانم چه زمانی از استعدادهای فوتبال ایران تا این حد ناامید شده‌ایم. اصلا چرا از ورزشکاران خود ناامید شده و به توانایی‌ آن‌ها اعتقاد نداریم.

او افزود: ناگهان جای رختکن میزبان و میهمان عوض می‌شود. سر در ورودی رختکن چند برگه مربوط به خرافات و ورد پیدا کردیم. در شأن ورزشکاران کشورمان و تیم‌ها نیست که شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. امیدوارم دیگر شاهد این مسائل زشت و زننده نباشیم. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نبینیم و به ورزشکاران اعتقاد داشته و پشتوانه قوی برای آن‌ها باشیم. باید این مسائل را حل کنیم.

کاپیتان پرسپولیس تصریح  کرد: متاسفانه مشکل دیگر این است که چندین بار به باشگاه پیغام داده‌ایم اما برای حل آن‌ها اراده‌ای وجود ندارد. به عنوان کاپیتان تیم باید درمورد مطالبات و پرداخت نشدن تعهدات باشگاه به بازیکنان صحبت کنم‌. حدود ۲۰ درصد از فصل گذشته و ۱۵ درصد بابت فصل قبل از آن طلب داریم. ۲ سال قبلا دلار ۳۰ یا ۳۸ هزار تومان بود که دنبال پول خود هستیم. فصل قبل هم دلار ۳۸ یا ۴۰ هزار تومان بود که دنبال پولش هستیم. اکنون دلار ۶۰ هزار تومان است.

عالیشاه تصریح کرد: این مسائل درون خانوادگی است اما چند بار درموردش صحبت کرده‌ام. به عنوان درد دل خدمت هواداران گفتم تا در جریان باشند چه اتفاقاتی در باشگاه می‌افتد اما امیدوارم هرچه سریع‌تر حل شود.

او عنوان کرد: خوشحالیم توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. با توجه به حساسیت جدول، خیلی بازی مهمی بود اما مقداری روی شکم‌سیری بازی کردیم. روی برخی فرصت‌ها می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم اما این اتفاق نیفتاد که باید ریشه‌یابی شود.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که باشگاه ذوب آهن مدعی است در رختکن دوربین فیلمبرداری وجود دارد و قرار گرفتن این اوراق در محل کار این باشگاه نیست، با پخش یک فیلم از موبایل خود، گفت: ما که نمی‌خواهیم زیرش بزنیم و چیزی که دیده‌ایم را می‌گوییم‌. دروغ که نمی‌گوییم. تیم رسانه‌ای ما اشتباه کرد که از همان ابتدا از سردر رختکن فیلم نگرفت.

عالیشاه درباره اینکه ۱۰ سال قبل هم در ورزشگاه فولادشهر اتفاقی رخ داد که باشگاه پرسپولیس از آن استفاده رسانه‌ای برد، گفت: نمی‌خواهم به گذشته بازگردیم و درمورد برخی مسائل صحبت کنیم. تیم رسانه‌ای ما اشتباه کرد و باید از همان ابتدا از ورودی رختکن فیلم می‌گرفت‌. این فیلم برخی مسائل را مشخص می‌کند.

او  افزود: نمی‌شود این همه سال ما به ورزشگاه فولادشهر بیاییم اما امروز ناگهان رختکن تیم میهمان عوض شود. این کار چه دلیلی دارد؟ تدارکات تیم ذوب آهن برای قرار دادن لباس‌هایشان این طرف ورزشگاه اتاق دارد. در مسیر هم رفت و آمد داشتند. چه دلیلی دارد رختکن‌ها را جا به جا کنند. فیلمی که من پخش کردم، خیلی از مسائل را نشان می‌دهد.

کاپیتان پرسپولیس درباره این موضوع که از خیلی وقت قبل رختکن تیم میهمان در ورزشگاه فولادشهر عوض شده است، گفت: شاید درمورد تعویض رختکن برای من سوء تفاهم ایجاد شده. زشت است درمورد این مسائل صحبت کنیم. نمی‌گویم ذوب آهن این کار را انجام داده. شکی نیست برای باشگاه ریشه‌دار ذوب آهن احترام قائل هستیم اما برخی افراد مریض اطراف این باشگاه هستند‌. ذوب آهن تیم خوبی است که امکانات و فوتبالیست‌های خوبی دارد. حیف است آدم درمورد تیم به این خوبی، این مسائل را ببیند‌. ذوب آهن حتی ۱۰ نفره هم به ما فشار می‌آورد.

عالیشاه افزود: جای این کارها مشکلات بازیکنان را حل کنید، ۴ بازیکن بیشتر بگیرید و به توانایی‌ بازیکنان خود ایمان داشته باشید که در زمین بازی کنند

او در پاسخ به این سوال که آیا مخاطب مستقیمش باشگاه ذوب آهن است، گفت: خیر. شاید یک فردی این کار را انجام داده اما مگر می‌شود بدون هماهنگی کسی ورد آن جا بگذارد؟

عالیشاه درباره اینکه اگر پرسپولیس این کار را انجام داده باشد، چه شرایطی پیش می‌آید، اظهار کرد: مطمئن باشید پرسپولیس هیچ وقت دنبال این داستان‌ها نبوده. اگر بود این همه سال نه قهرمان می‌شد و نه ۲ بار به فینال آسیا می‌رفت. به این دلیل که اصفهانی هستید، فکر می‌کنید با شما مشکل داریم‌ اما واقعیت را گفتم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد معاجزی
۲۳:۱۷ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
امید عالیشاه عزیز بیش از ۱۰ ساله بازیهایت را دنبال میکنم و در وجودت شایستگی و صداقت و اخلاق و عرق برای تیمت دیدم تو دروغ نمیگویی سالار .
ذوب آهن هم از بازی کنانی شایسته و مربی باکلاس و باسواد و استاد در حرفه خود برخوردار است ولی شاید هنوز هستند افراد خرافه پرست در میان همه اقشار .
امیدوارم دیگر شاهد چنین کارهایی نباشیم .
آخرین اخبار