انصراف ۱۶ نفر از افراد تائید صلاحیت شده نامزد‌های انتخابات مجلس

فرماندار کرمانشاه گفت : با انصراف ۱۶ نفر از افراد تائید صلاحیت شده نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه شهرستان کرمانشاه، تعداد افراد کاندیدا برای تصاحب سه کرسی در مجلس از این حوزه انتخابیه به ۱۱۳ نفر کاهش یافت.

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از آغاز کار ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت : ۵۴۶ نفر پیش ثبت نام اولیه خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه ۲۸۹ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته در نهایت ۱۲۹ نفر صلاحیت آن‌ها احراز و مجاز به حضور در عرصه انتخابات شدند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به انصراف ۱۶ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه و رسیدن تعداد آن‌ها به ۱۱۳ نفر، گفت: اسامی نهایی این افراد برای اطلاع و آگاهی مردم منتشر شده است.

وی از پایان یافتن زمان تبلیغات کاندیدا‌های مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: طبق قانون این افراد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری می‌توانند تبلیغ کنند و از این پس هرگونه فعالتی تبلغیاتی ممنوع و در صورت مشاهده حتما اقدامات قانونی علیه این افراد به عمل خواهد آمد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه یادآور شد: اکیپ‌های نظارتی به صورت مستمر در حال رصد و پایش فعالیت نامزد‌های نمایندگی هستند و مواردی از برخی تخلفات که اتفاق افتاده بود را به مبادی ذی ربط گزارش کردند و این نظارت‌ها همچنان تا پایان کار رای گیری ادامه پیدا می‌کند.

آمویی از وجود ۶۴۵ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۵۴۵ شعبه در مرکز استان به اضافه یک شعبه ویژه اقلیت‌های مذهبی و ۱۰۰ شعبه نیز در بخش‌های فیروزآباد، ماهیدشت، کوزران و بیلوار آماده اخذ رای از مردم شریف این دیار هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.