دمای هفت شهر آذربایجان‌غربی به کمتر از منفی ۹ درجه رسید

رئیس اداره هواشناسی مهاباد با اشاره به سردتر شدن هوای آذربایجان‌غربی گفت: حداقل دمای هوای هفت شهر استان به کمتر از منفی ۹ درجه سانتی‌گراد رسید.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: در شبانه روز گذشته حداقل دمای هوا در چالدران و سلماس به منفی ۱۰ درجه رسیده و دمای هوا در شهر‌های ارومیه، شاهین دژ، نقده، بوکان و میاندوآب به منفی ۹ درجه، تکاب و خوی منفی ۸ درجه، مهاباد منفی ۷ درجه، اشنویه منفی ۶ درجه، ماکو منفی ۵ درجه، پیرانشهر منفی ۴ درجه و سردشت منفی ۳ درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

وی اضافه کرد: این روند کاهش محسوس دمای هوا در این منطقه طی چند روز آینده تداوم خواهد داشت و در این مدت علاوه بر جوی آرام و پایدار همچنان شاهد روز‌های سرد زمستانی با ریزش هوای سرد در منطقه خواهیم بود، اما با توجه به رطوبت هوا در برخی مناطق احتمال بارش خفیف نیز وجود دارد.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۹ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و چالدران و سلماس با حداقل دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین منفی ۷ و ۴ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.