تسهیل واگذاری زمین در فرصت‌های سرمایه‌گذاری پروژه‌های شهرداری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: مجموعه تیم مدیریتی استان بر جذب سرمایه گذاری از خارج استان تاکید ویژه دارد و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در مراسم رونمایی از کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های استان قزوین گفت: چاپ این کتاب فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است چرا که فرصت‌های مناسب شناسایی شده و شهرداری‌ها نیز در این امر مشارکت دارند؛ تصویر آینده سرمایه‌گذاری‌ها توسط شهرداری‌ها تعیین شده و ما هم باید شرایط را مهیا کنیم تا جذب سرمایه گذاری سریعتر رخ دهد.

رحمانی یادآور شد: با توجه به مشارکت شهرداری‌ها، واگذاری زمین در این حوزه سریعتر انجام می‌گیرد، صدور مجوز‌ها تسهیل شده و سرمایه گذاران می‌توانند بدون درگیر شدن در پیچیدگی‌های امور اداری در یک فضای تعاملی پروژه‌های مد نظر خود را به اجرا برسانند.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ توانستیم در جذب سرمایه گذاری رتبه اول را کسب کنیم و در سال جاری تاکنون رتبه پنجم ابن حوزه را کسب کردیم و در حوزه جذب سرمایه گذاری خارجی هم استان مقام اول را دارد.

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: در بخش صنعت ۱۷۰۰ فقره جواز تاسیس و ۹۷۶ فقره جواز بهره برداری صادر شده که با ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۲۳ هزار نفر مهیا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.