کشور با حضور آحاد مردم در انتخابات با انتخاب فرد اصلح توسعه می‌یابد

رئیس دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر گفت: مردم با حضور در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند.

 حامد نجفی آشتیانی بیان کرد: در خصوص انتخابات شاید بد نباشد این چنین تشبیهی داشته باشیم و بگوییم اگر یک انسان سرمایه‌ای داشته باشد و بخواهد آن را به‌صورت امانت نزد بقیه بگذارد یا به شخص خاصی بسپارد پیگیری در خصوص اینکه در واقع این امانت را به چه کسی باید بسپارد و آن مالی را که می‌خواهد به امانت بسپارد برایش حساسیت وجود دارد پس انتخابات هم همین است.
 
 وی افزود: در واقع سپردن امور یک کشور و امور مردم و اداره یک کشور مسئله بسیار مهمی است که حتماً باید برای سپردن این امانت به دست اهلش و شایسته این امانت‌داری تحقیق، پیگیری و بررسی‌ها باید انجام شود.
 
 این مسئول ادامه داد: اگر در این زمینه کوتاهی انجام شود خوب مستلزم این است که بعداً یاس و ناامیدی اتفاق بیفتد؛ ولی اگر این امانت به فرد لایق و شایسته خودش در واقع سپرده شود به قطع و یقین این امید، نشاط و شادمانی برای جامعه به همراه خواهد آورد و این توالی باید داشته باشد.
 
 رئیس دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: این سپردن امانت به اهل باید توالی داشته باشد که دوره چهار ساله‌ها کنار هم این پازل عمر و در واقع پازل مدیریت کشور رو می‌سازد و اگر این پازل ها به‌درستی کنار همدیگر قرار بگیرند باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه می‌شود و کلیدش و راهش دست یکایک آحاد مردم است.
 
 وی اضافه کرد: در حقیقت لازم است دراین‌خصوص با تمام توان و علم و دانش، بررسی و تحقیق واقعاً به فرد شایسته و اصلح برسند و کشور امروز نیاز دارد که از ظرفیت خودش در راستای توسعه و ارتقای کشور و ورود به بحث تمدن‌سازی بتواند از مدیران شایسته در همه حوزه‌ها چه حوزه اجرایی کشور بتواند استفاده کند و کشور رو به‌پیش ببرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار