امام جمعه سمنان:

حضور در انتخابات به تقویت وحدت و اقتدار ملی می‌انجامد

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: شرکت حداکثری مردم در انتخابات، وحدت و اقتدار ملی را تقویت می‌کند و پیروز میدان انتخابات مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه سمنان گفت: در سایه امنیت و اقتدار ملی بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه رفع می‌شود و حضور پر شور در انتخابات موجب تقویت وحدت و اقتدار ملی است.
وی با بیان اینکه انتخابات مظهر به رخ کشیدن قدرت ملی کشور است افزود: با توجه به فرمایشات رهبری همه باید به انتخابات از زاویه ملی نگاه کنند و جناح‌های مختلف وارد صحنه شوند.
امام جمعه سمنان همچنین از عوامل اجرایی و نیرو‌های امنیتی در برگزاری انتخابات قدردانی کرد و گفت: رای دادن وظیفه است و همه کسانی که رای دادند مدافعان حرم هستند.
وی به حضور ۲۳ هزار نفر رای اولی در استان هم اشاره کرد و گفت: رای اولی‌ها به بلوغ سیاسی رسیده اند و باید برای جامعه خود تعیین تکلیف میکنند.
حجت الاسلاموالمسلمین مطیعی گفت: روز بعد از انتخابات نباید هیچ کدورتی سیاسی بین جناح‌ها و هواداران بوجود آید؛ و هراسمی از صندوق رای دربیاید برای همه مردم معتبر است و در نهایت پیروز میدان در انتخابات مردمهستند
نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه سمنان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه سمنان به پرتاب ماهواره پارس یک هم اشاره کردو گفت: نیرو‌های هوا و فضای سپاه کشورمان توانستند روز گذشته ماهواره پارس یک را با موفقیت در مدار زمین قرار دهند.
وی گفت: این ماهواره با تلاش دانشمندان کشورمان برای پایش سطح زمین و کشاورزی در مدار زمین قرار گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی در ادامه خطبه نماز جمعه به ۱۵ اسفند روز درختکاری هم اشاره کردو گفت: قرار است تا ۴ سال آینده یک میلیارد اصله نهال در کشور غرس شود که سهم استان سمنان در این مدت ۱۰ میلیون نهال است.
غبار روبی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان و همچنین ۱۴ اسفند روز تاسیس کمیته امداد امام از دیگر مطالبی بود که امام جمعه سمنان به آن اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار